کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک درعملیات مشترک پلیسی | ساوه نار پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۵۶:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ” مجتبی جمالی ” در بیان جزئیات این عملیات بیان داشت:‌با اعلام گزارشی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی وگیلان، فعالیت یک توزیع عمده مواد مخدر، مورد رصد نامحسوس پلیس ساوه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در روند تحقیقات جامع و شبانه روزی مأموران انتظامی فراجا، سرانجام مشخص شد که این توزیع کننده مواد مخدر در پوشش مسافر یک دستگاه خودروی سواری پژو در حال انتقال یک محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به سوی استان تهران می باشدکه بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای توقیف این محموله آغاز شد.

سرهنگ” جمالی” یادآور شد: سرانجام روز گذشته درعملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی، گیلان و شهرستان ساوه، مسیر حرکت خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و خودروی مورد نظر متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در این عملیات اظهارداشت: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

“جمالی” در پایان با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی افزود: برنامه ریزی فراجا در مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر، همچون گذشته با جدیت در دستور کار قرار دارد و شهروندان نیز می توانند در تمامی ساعات شبانه روز از طریق تلفن ۱۱۰ نسبت به ارائه گزارش ها و اطلاعات خود دراین زمینه، به پلیس اقدام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی