یک تساوی و ِک باخت برای نمایندگان ساوه در لیگ برتر فوتسال | ساوه نار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۴۵:۲۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , تیم فوتسال سن ایچ ساوه عصر یکشنبه در سالن فجر فلسطین ساوه مهمان تیم گیتی پسند قهرمان ادوار لیگ برتر بود که در یک دیدار نزدیک که هفت گل در بر داشت از این تیم شکست خورد.

در این مسابقه که با نتیجه ۴ بر ۳ به سود گیتی پسند اصفهان خاتمه یافت روح الله ایثاری , رضا سپندار و مهدی نوروزی برای سن ایچ گلزنی کردند و علیرضا رفیعی پور , امیرحسین داودی و کیانوش شیرپور گل های حریف را وارد دروازه ساوجی ها کردند.

در دیگر دیدار تیم شهرداری ساوه که هفته پنجم را با یک تساوی پشت سر گذاشته بود در مشهد مهمان فرش آرا بود که این دیدار با گل های سجاد امانی برای فرش آرا و عرفان حسین زاده برای شهرداری ساوه با تساوی به پایان رسید.

با پایان رقابت های این هفته تیم شهرداری ساوه با ۸ امتیاز در رده هفتم , سن ایچ ساوه با ۶ امتیاز در رده هشتم و ایرالکو اراک با ۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند و گیتی پسند اصفهان با ثبت شش برد و ۱۸ امتیاز صدر نشین جدول باقی ماند.

دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر جمعه ۳۱ شهریور برگزار میشود که شهرداری ساوه میزبان آنا صنعت قم خواهد بود , سن ایچ در بندرعباس با پالایش نفت دیدار میکند و ایرالکو اراک مهمان پوشاک حافظ ساری خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی