امروز توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۴۳:۳۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه با اشاره به مسائل روز در غزه گفت: غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حکیم و شجاع حزب‌الله مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سخنان اخیر سید‌حسن نصرالله هشدار صریحی به رژیم اشغالگر قدس مخابره کرده است، افزود: امروز توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است و صرفا در حد بازدارندگی نیست.

خطیب جمعه ساوه تصریح کرد: بازخوانی حماسه‌آفرینی‌های حزب الله لبنان در جنگ ۳۳روزه به‌وضوح نشان می‌دهد قدرت میدانی، اطلاعاتی و رصدگری مقاومت منحصر به فرد و برهم‌زننده تعادل و محاسبات دشمن است. 

رحیمی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت هرگز مشت خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی‌کند و راه‌ کنش‌های میدانی و محیطی خود را به‌ صراحت اعلام نخواهد کرد که این یکی از قواعد اصلی نبرد است.

امام جمعه ساوه گفت: جبهه مقاومت یقین دارد که رژیم اشغالگر قدس بازنده این نبرد خواهد بود و فلسطین و نوار غزه، پیروز این معادله قلمداد می‌شوند و در این موضوع کمترین شبهه‌ای وجود ندارد.

وی در ادامه خطبه ها تلاش برای رفع آسیب های اجتماعی را عاملی مهم برای سلامت یک جامعه دانست و گفت: آسیب های اجتماعی طیف وسیعی از مسائل  و معضلات اجتماعی را در بر می گیرد و این موضوع از حاشیه نشینی شهرها و معضلات جمعیتی و مرتبط با جمعیت گرفته تا مسائل اجتماعی مانند اعتیاد، خشونت و ناامنی تا مشکلات خانوادگی مانند طلاق و مسائل اقتصادی مانند بیکاری و سرقت و جرایم مالی و غیره را شامل می‌شود.

وی افزود: ما اگر مسائل اخلاقی و دستور العمل های زندگی فردی و اجتماعی را ملاحظه کنیم یقینا جامعه از آسیب های اجتماعی رها می یابد. 

خطیب جمعه ساوه تصریح کرد: اگر حکمرانان ما عالمانه و عادلانه حکم می دادند و اگر بازار ما بازار اسلامی می شد و اگر بانک ها ربا خواری را رها می کردند و همه دردمندانه در فکر چاره جویی بودیم خیلی از آسیب های اجتماعی ما رخت بر می بست. 

امام جمعه ساوه با بیان اینکه حل آسیب های اجتماعی نیاز به برنامه ریزی و حسن نظارت بر اجرای آن دارد، گفت: آسیب اجتماعی یک شبه به وجود نمی‌آید که بتوان یک شبه آن را از بین برد، لذا باید متولیان جامعه در حوزه های خویش برنامه ریزی کنند و با حسن نظارت بر این قوانین از گسترش آسیب های اجتماعی جلوگیری و مشکلات موجود را رفع کنند.

حجت الاسلام رحیمی همچنین با قدردانی از تلاش های انجام شده برای دومین جشنواره ملی انار ساوه، از دست اندرکاران این برنامه تشکر و قدردانی کرد و خواستار برنامه ریزی بهتر برای اجرای این جشنواره در سال های آتی شد.

وی همچنین با گلایه از برنامه ریزان مراسم روز دانش آموز گفت: برنامه ریزان تجمع ۱۳ آبان در ساوه باید در اولین فرصت این بی نظمی خود را جبران کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی