صفاخلج: فرصت آزمون و خطا نداریم | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۳۱:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false


به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مهدی صفا خلج در دیدار با فرماندار ساوه: هم اینک بازدید از سازمان ها و برگزاری جلسات با مدیران آنها با هدف احصاء مشکلات آغاز شده و در حال تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شهرداری هستیم زیرا فرصت آزمون و خطا در اجرای پروژه های شهری را نداریم.

وی به تشریح آخرین وضعیت برخی پروژه های مهم شهرداری پرداخت و افزود: تلاش می کنیم، انشاء اله تا پایان سال یک لاین از پروژه کمربندی شرق به عنوان یکی ازپروژه های مورد نیاز شهر، تکمیل و به بهره برداری برسد.

صفا خلج افزود: هم اینک الباقی تملکات این پروژه انجام شده و قیر مورد نیاز آن هم در حال خریداری شدن است و با همت نیروهای شهرداری سعی می کنیم تا پایان سال بخشی از این پروژه تقدیم شهروندان عزیز شود.

وی با تأکید بر اینکه رضایتمندی شهروندان را مهم‌ترین هدف در مجموعه مدیریت شهری است، گفت: برای توسعه، پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر ساوه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

صفا خلج افزود: ما در این مسیر نیازمند همکاری و حمایت مجموعه فرمانداری و دیگر دستگاهای شهرستان و نیروهای زحمتکش شهرداری هستیم.

✅ بسطام: آماده هر نوع همکاری در جهت رفع نیازهای شهر هستیم

علی بسطام رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز با اشاره به گره خوردن زندگی مردم با خدمات شهرداری، گفت: دستگاه‌های مختلف شهرستان هم زحمات فراوانی می‌کشند اما زندگی روزمره مردم وابسته به فعالیت‌های مجموعه شهرداری است.

وی ادامه داد: امروز باید همه توان خود در جهت رفع مشکلات عملیاتی کنیم، فارغ از اینکه چه کسی کار را انجام داده است.

وی با بیان اینکه تعامل شورای شهر و شهرداری تسریع روند توسعه شهر را به همراه دارد، یادآور شد: تمام سعی و تلاش مدیریت شهری این است که چرخه توسعه شهر متوقف نشود.
بسطام افزود: تنها هدف مدیریت شهری رضایتمندی مردم است و امیدواریم که بتوانیم به وظیفه ای اصلی خودمان در این مسیر جامعه عمل بپوشانیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی