مدیران از پشت میز به میدان عمل وارد شوند | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۰۳:۰۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مهدی الیاسی پنجشنبه هفتم دیماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حکمرانی اسلامی باید در جامعه تبیین و تبدیل به خدمت شود و اعضای شورای اداری به نمایندگی از مردم و عناصر حکمرانی باید ارزش های اسلامی را تبیین و در جامعه جاری و ساری کنند.

وی گفت: اعضای شورای اداری نقش موثری در کیفیت بخشی به خدماتی که به مردم ارائه می‌شود و امید بخشی در جامعه دارند.
فرماندار ساوه در ادامه به ویژگی مسئولان در تراز انقلاب اسلامی برگرفته از الگوی مدیریت سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: اخلاص، تقوا و تواضع از مهمترین ویژگی های رفتاری سردار دلها بود و باید به عنوان یک الگو در بین مدیران تبیین شود.

وی از سردار سلیمانی به عنوان یک ژنرال نظامی و در عین حال یک مدیر توانمند و هوشمند یاد کرد و افزود: کارگزاران نظام اسلامی باید خط و مرزهای انقلاب اسلامی را بشناسد و از آن عبور نکند. دینداری، اخلاق مداری، تحول آفرینی و خلاقیت در امور، مدیریت تیمی و هماهنگ، پرهیز از اقدامات جزیره ای از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی بود که لازم است مدیران آن را نصب العین هود قرار دهند.

الیاسی در ادامه گفت: سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی ۱۴۴ مصوبه برای ساوه داشت اما پیگیری آن برای اجرایی شدن مغفول مانده است و مدیران شهرستان باید برای تحقق آن مطالبه گری کنند.

وی خواستار نظارت دقیق بر تنظیم بازار در روزهای پایانی سال و ارائه خدمات منظم اداری تاکید کرد و گفت: اگر دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی تبیین نشود مقبولیت و مشروعیت نظام با توطئه چینی دشمنان زیر سوال خواهد رفت. مدیران باید توانمندی خود را به رخ جامعه بکشند و مردم برای داشتن مدیران کارآمد و توانمند افتخار کنند.

فرماندار ساوه در ادامه با بیان اینکه رقابت و ایجاد مشارکت با تاکید بر امنیت و سلامت انتخابات چهار مولفه راهبری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: همه مدیران باید حداکثر توان خود را برای تبیین دستاوردهای نظام و امیدآفرینی به منظور حضور پرشور مردم در انتخابات بکار ببندند.

وی همچنین بر برخورد با اتباع غیرمجاز تاکید کرد و گفت: حضور اتباع غیرمجاز در کسب و کارها ممنوع بوده و برابر مقررات رفتار خواهد شد.
فرماندار ساوه همچنین خواستار اتخاذ سازوکار لازم از سوی متولیان امر برای پیشگیری از تنش آبی در ساوه شد و افزود: ساوه به دلیل سهم پایینی که در میزان بارش ها دارد با تنش آبی مواجه بوده و باید اقدامات لازم برای تامین نیاز آب این شهرستان اتخاذ شود.

وی در ادامه بر منفعلانه عمل نکردن مدیران و مسئولان، موضع گیری مناسب و تبیین به موقع، حضور میدانی و پرهیز از مدیریت پشت میزنشینی، حضور مدیران در برنامه‌های شهرستان، بهره گیری از ظرفیت مدیران در حوزه مشورتی به منظور کیفی کردن خدمات، تقویت اعتماد عمومی بین مردم و مسئولان تاکید کرد

امام جمعه آوه نیز گفت: مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است و منصب در این انقلاب باری بر دوش انسان بوده که باید با نگاه امانتدارانه از آن برای خدمت به مردم استفاده کند.

حجت‌الاسلام محمدجواد نکویی ماهانی عمل متعهدانه به تکالیف و وظایف از ویژگی های بارز مسئولان در تراز انقلاب اسلامی افزود: مسئولان در جهت حل مشکلات و برطرف کردن مطالبات مردم باید متعهدانه عمل کرده و با نگاه مبتنی بر شاخص های دینی و پرهیز از سیاسی کاری تلاش کنند.

وی در ادامه به مشکلات شهر آوه پرداخت و اظهار کرد: خدمت به شهر آوه به عنوان زادگاه سومین نائب امام زمان (عج) دارای اجر و قرب است و خدمت به مردم این شهر در واقع خدمت به منجی عالم بشریت محسوب می‌شود.

امام جمعه آوه با تقدیر از اقداماتی که در حوزه زیرساختی به ویژه راه، درمانگاه و مسکن گفت: احداث پارک تفریحی و افزایش سرانه ورزشی و مرمت بناهای تاریخی برای تبدیل به قطب گردشگری و توریستی از مطالبات جدی است شهروندان است.

وی تقویت زیرساخت های آموزشی و سلامت را از دیگر نیازهای شهروندان آوه ای دانست و گفت: توزیع متوازن و عادلانه خدمات دولت در تمامی نقاط یک ضرورت است و موجب کاهش محرومیت همه جانبه خواهد شد.

حجت‌الاسلام نکویی ماهانی همچنین خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد و افزود: انتخابات مظهر اقتدار ملی و اتحاد است و باید همه در برگزاری یک انتخابات پرشور و قانونمند به وظایف خود عمل کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی