مدیران در دهه فجر عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنند | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۰۰:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساوه , محمد بهاروند روز چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری آئین های دهه فجر، افزود: متاسفانه مدیران ما از عملکردها و کارایی هایی که دارند اطلاع رسانی نمی کنند در حالی که آگاهی مردم از اقدامات انجام شده بسیار مهم و امیدبخش است.

وی تاکید کرد: اینکه همه ادارات باید در مقابل مردم و رسانه ها پاسخگو باشند و دهه فجر بهترین فرصت برای بیان فعالیت ها می باشد.

بهاروند گفت: دهه فجر فرصتی بری معرفی و ارائه عملکرد دستاوردهای نظام و انقلاب به مردم است و از آنجا که مردم ما بخصوص جوانان به طور کامل در جریان این اقدامات نیستند؛ از این رو این اظلاع رسانی از دستاوردهای انقلاب با هدف معرفی به نسل جدید باید صورت گیرد.

معاون استاندار مرکزی گفت: مردم ما بسیار شایسته و صبور هستند و در برهه های مختلف از پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و سایر مراحل انقلاب بخصوص در خنثی کردن توطئه های اخیر دشمنان پای کار بودند لذا هرچه به مردم خدمت کنیم ادای دین نکرده ایم.

بهاروند گفت: باید زوایای انقلاب برای مردم بخصوص جوانان روشن شود و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که مردم در برنامه های دهه فجر مشارکت داشته باشند.

وی گفت: در دهه فجر امسال، یک روز در ایام دهه فجر میزبان استاندار معاونین و مدیران استانی در شهرستان ساوه خواهیم بود و عمده برنامه ها از جمله افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها را در این روز انجام خواهیم داد.

معاون استاندار مرکزی تاکید کرد: در افتتاح ها رسم بر این است که پروژه های جدید افتتاح شود که قبلا افتتاح نشده باشد زیرا افتتاح چندباره یک پروژه باعث بدبینی مردم می شود بنابراین پروژه ای که افتتاح می شود، حتما باید جدید و برای مردم قابل لمس باشد.

مبنای ما پروژه هایی است که از سوی ستاد دهه فجر شهرستان تصویب می شود که در رسانه ها نیز منعکس می شود.

وی گفت: برنامه های دهه فجر در شهرستان ساوه از زیارت قبور شهدا و سرکشی به خانواده های شهیدان آغاز می شود.

معاون استاندار مرکزی با اشاره به اهانت به پرچم جمهوری اسلامی در حوادث اخیر، اظهار کرد: امسال تلاش می کنیم که در همه مناسبت و آئین های دهه فجر، پرچم جمهوری اسلامی بعنوان نماد هویت ملی نمود بیشتری داشته باشد و در راهپیمایی و مراسم ها نیز پرچم جمهوری اسلامی توزیع شود.

وی با بیان اینکه اقتدار و نقش جمهوری اسلامی امروز در منطقه بسیار پررنگ و غیرقابل انکار است، از سخنرانان برنامه و آئین های دهه فجر درخواست کرد که از سخنان حزبی، جناحی و گروهی بپرهیزند و در مورد اتحاد مردم، ایجاد نشاط و تزریق روحیه امید به مردم مطالبی بیان شود زیرا مردم صاحبان واقعی انقلاب و کشور هستند.

وی اهمیت این موضوع را در شهر ساوه با توجه به وجود همه نوع قوم و مذهب، بسیار مهم ارزیابی کرد.

فرماندار ساوه همچنین خواستار آن شد که بدلیل تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، برنامه ها به گونه ای باشد که حرمت این ایام حفظ شود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی