کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۲۳:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از پلیس، سرهنگ”پرویز اسدی” بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه در همکاری اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران، در جریان فعالیت دو قاچاقچی مواد مخدر که در سطح کشور فعالیت گسترده داشتند، قرار گرفته و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه، افراد مورد نظر که در حال جابجایی یک محموله مواد مخدر بودند، مورد شناسایی قرار گرفتند و مشخص شد که قاچاقچیان مذکور با یک دستگاه کامیون در حال انتقال یک محموله مواد مخدر از استانی جنوبی به مرکز کشور هستند .

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودرو حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی شد و در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ هر دو قاچاقچی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: در بازرسی از خودروی دستگیر شدگان، ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در زیر بار تخمه آفتابگردان جاسازی شده بود، کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی