واگذاری بیمارستان فاطمه(س) ساوه در دستور کار قرار گیرد | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۰۶:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , جلسه هم اندیشی پیرامون مسایل و مشکلات بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س)شهر ساوه با حضور فتح اله حقیقی معاون استاندار مرکزی ،بهاروند معاون استاندار و فرماندار ساوه،مدیر بیمارستان و مدیران ذی ربط برگزار شد.

فتح الله حقیقی معاون استاندار مرکزی در این جلسه اظهار داشت :با برگزاری جلسات و پیگیرهای صورت گرفته، مساعدت و حمایت های لازم از جمله پرداخت بخشی از معوقات بیمه ها برای پایداری و فعالیت این واحد بهداشتی و درمانی در چهارچوب قانون انجام شده است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه در بخش بهداشت و درمان هیچ کوتاهی و قصوری پذیرفته نیست و اینکه نگاه دولت حفظ و حمایت از ظرفیت های درمانی بخش خصوصی است، افزود :در شرایط کنونی متولیان این بیمارستان باید با اولویت بندی انجام تعهدات و رفع نواقص هرچه سریعتر راهکار مناسب برای فعالیت این بیمارستان با حداکثر ظرفیت اتخاذ و عملیاتی کنند تا از این ظرفیت بهداشتی و درمانی در شهرستان ساوه بصورت مطلوب برای ارائه خدمات به مردم بهره برد.

وی گفت :برای حل مشکلات این بیمارستان و واگذاری آن به علوم پزشکی و تعامل از طریق وزارت بهداشت برای اجرایی شدن یک تصمیم کارشناسی شده و مطابق با قوانین و مقررات‌ دانشکده علوم پزشکی ساوه باید سازوکار لازم برای عملیاتی شدن این راهکار را از طریق وزارت بهداشت که بتواند این بیمارستان را از بخش خصوصی خریداری کند پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

فتح اله حقیقی اضافه کرد :فرمانداری ساوه با شناسایی افراد دارای اهلیت ،با تجربه و واجد شرایط که قابلیت مدیریت بیمارستان را دارد با هماهنگی علوم پزشکی و مدیریت بیمارستان برای واگذاری این بخش اقدام کند.

فتح اله حقیقی معاون استاندار و رییس کمیته بهداشت و درمان استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت :
در شهرستان ساوه مردم برای برخی خدمات درمانی که امکان محیا شدن آن در ساوه وجود دارد به شهرهای مجاور سفر می کنند که باید تلاش شود با خدمات رسانی مطلوب از جمله در بخش سونوگرافی و … بیماران با مراجعه شهرهای اطراف متحمل هزینه ها و اتلاف وقت در تردد نشوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی