مغفول ماندن برخی ظرفیت ها جهت تامین مسکن در ساوه | ساوه نار جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳۰۹:۵۴:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت‌الاسلام سبزی در جلسه هم اندیشی با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ساوه و مدیران شهری با بیان اینکه باید مشکلات شهر در سطوح ملی و شهرستانی مورد بررسی قرار گیرد، خواستار برگزاری این چنین جلسات بصورت مستمر و منظم شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه سال گذشته با پیگیری های در سطح ملی چندین پرونده در اراضی ملی و پرونده های دارای رای قلع که مشکل چندین ساله برخی مردم بود، حل شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم یک روز به مدیریت جامع شهری برسیم، اظهار داشت: اما الان چنین نیست و ما وظیفه داریم گره از مشکلات مردم باز و رضایت مندی ایجاد کنیم.

وی به مشکلات مردم ساوه در حوزه مسکن اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه ساوه با وجود این همه زمین و اراضی مستعد برای ساخت مسکن نتوانسته ایم از این ظرفیّتها به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: در صورت مدیریت صحیح می توان این اراضی که اغلب ملی یا به دلیل مشکلات طرح تفصیلی سالهاست در کاربری فضای سبز قرار گرفته اند را در قالب جهش تولید مسکن به متقاضیان خانه واگذار کرد.

وی در ادامه به قانون تجمع مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و اظهار داشت: طی این چهار سال پیگیری های زیادی در این زمینه صورت گرفت اما متاسفانه اغلب نمایندگان به علت نداشتن شهر صنعتی در حوزه خود با توزیع شهرستانی مخالف هستند.

حجت الاسلام سبزی گفت: اما ما باید با گرفتن حق آلایندگی بصورت ۳۰ درصد برای پایه صنعتی و ۷۰ درصد بر اساس شاخص جمعیتی بخشی از این زیان را جبران کنیم.

وی در ادامه خواستار کامیون ممنوع شدن شهر ساوه شد و گفت: تحقق این مهم خواسته به حق مردم است چون علاوه بر سلب آسایش مردم و تصادفات، خسارات زیادی به مبلمان شهری وارد می‌کند.

وی تصریح کرد: هم اینک ساختمان جدید هواشناسی ساوه آماده بهره‌برداری است و امیدواریم با ارائه داده های جدید این ایستگاه به توانیر، مردم ساوه بتوانند از تعرفه برق گرمسیری بهره مند شوند.

وی همچنین به برخی اقدامات انجام شده در جهت تامین آب ساوه پرداخت و گفت: اگر امروز فکری به حال بحران آب در ساوه نشود، آیندگان ما را نفرین خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سبزی افزود: ما به جد پیگیر مشکلات در سطح ملی هستیم و امیدواریم که برگزاری این جلسات گامی در جهت گره گشایی از کار مردم و رفع مشکلات شهر باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی