درخشش نمایندگان فوتسال ساوه در لیگ برتر فوتسال کشور | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۵۶:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , نمایندگان فوتسال ساوه در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور توانستند با پیروزی بر رقبای بندرعباسی و ورامینی خوش بدرخشند.

تیم شهرداری ساوه که هفته های زیادی در انتهای جدول جای گرفته بود در مقابل آذرخش بندرعباس، به یک پیروزی شیرین دست یافت و این تیم با حمایت هوادارانش در سالن فجر توانست پنج گل را وارد دروازه حریف کند.
اگر چه این برد می تواند سرآغازی برای جان گرفتن دوباره شهرداری و نجات خود از انتهای جدول باشد اما هنوز این تیم راه زیادی تا فاصله گرفته از آخرین رتبه جدول دارد ولی با حمایت تماشاگران و مسئولان ساوجی امکان پذیر است.

سن ایچ ساوه، نیز که اولین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند، در این بیست هفته نتایج خوبی کسب کرده است و توانسته جزو پنج تیم برتر باقی بماند.

این تیم ساوجی توانست این بار نیز نتایج خوبش را تکرار کند و در ورامین ، تیم مقاومت قرچک را با نتیجه پنج بر چهار شکست دهد.

در این بازی «علی مروتی» و «حمید طاهری» برای سن ایچی ها دو گل به ثمر رساندند و «مهدی کریمی» گل پنجم را به ثمر رساند، برای تیم مقاومت قرچک نیز «محمد نجف زنگی» ، «مهدی مصطفایی»(گل به خودی)، «علی محب علیان» و «مصطفی ظریفیان» گلزنی کردند.

سن ایچ با این برد بیرون از خانه ۳۱ امتیازی شد تا همچنان در رتبه پنجم جدول باقی بماند و در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در روز جمعه ۳۰ آذرماه با پارسیان در شهر قدس بازی می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی