۷۲ درصد جمعیت شهر ساوه تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند | ساوه نار سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳۱۹:۲۶:۰۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از فارس , علیرضا حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ساوه اظهار کرد: با مراجعه کارفرمایان در سال‌های ۹۷ و ۹۸، برای تقسیط بدهی و یا برخورداری از شرایط بخشودگی همکاری لازم انجام شده است و این باعث شد تا هیچ کارگاهی از این حیث تعطیل نشود.

وی افزود: سیر نزولی بیمه بیکاری در سال‌های ۹۶ تا ۹۸ و از طرفی افزایش تعداد بیمه‌شدگان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ (بیش از سه هزار نفر بیمه شده) این شهرستان نشان از این همکاری دارد.

رئیس تأمین اجتماعی ساوه جمعیت زیر پوشش تأمین اجتماعی را ۲۰۵ هزار و ۷۰۲ نفر در شهر ساوه دانست و بیان کرد: ۷۲ درصد جمعیت این شهر در حال حاضر تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که اغلب آنان را جامعه کارگری شامل می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در حال حاضر جمعیت مستمری‌بگیران این شهرستان ۱۸ هزار و ۳۳۲ نفر است که در مقایسه سال ۹۸ به سال ۹۷، یک هزار نفر مستمری‌بگیر، بازنشسته، کارافتاده و بازماندگان به جمعیت مستمری‌بگیران افزوده شده است.

وی ادامه داد: چهار هزار و ۵۲۸ کارگاه فعال در شهر ساوه داریم که هر کارگاه از یک نفر تا ۵۰ نفر بیمه شده دارند. رئیس تأمین اجتماعی ساوه ضمن یادآوری راه‌اندازی سامانه درگاه الکترونیکی تأمین اجتماعی با عنوان طرح ملی «دکتر نوربخش» درخواست خدمات به‌صورت غیر حضوری، پیشنهاد کرد؛ در این شرایط کرونا کارفرمایان و بیمه‌شدگان خدمات خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.

وی گفت: در سال گذشته سیستم نوبت‌دهی را برای حفظ کرامت شهروندان و مراجعان در سازمان تأمین اجتماعی شعبه یک ساوه راه‌اندازی کردیم.

حسینی با اشاره به اینکه در سال گذشته الکترونیکی کردن پرونده‌های بیمه‌شدگان مورد توجه قرار گرفت، افزود: این امر گام بزرگی در تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مخاطبین، صرفه‌جویی هزینه‌ها و صیانت از امنیت اطلاعات دریافتی بیمه‌شدگان است که ۳۰ درصد کار انجام شده است.

رئیس تأمین اجتماعی ساوه اظهار کرد: بازرسی از کارگاه‌ها سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷، ۴۰ درصد افزایش داشت و حوادث ناشی از کار ۶ ماهه اول سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، کاهش چشمگیری داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی