۱۵۵۰ نقطه در استان مرکزی آماده دریافت فطریه خواهند بود | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۱۳:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مجید مومنی در حاشیه طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان شهرستان ساوه گفت : پس از اعلام مقام معظم رهبری برای شرکت در همایش مواسات و همدلی مومنانه , طرح اطعام مهدوی کمیته امداد نیز آغاز شد که این طرح در استان مرکزی با مشارکت ۴۰ آشپزخانه و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی صورت پذیرفت .

وی افزود : تا امروز بالغ بر ۱۴۰ هزار وعده غذای گرم همراه با افطاری در بین نیازمندان استان توزیع شده است که برآورد هزینه آن بالغ بر ۱۸ هزار تومان برای هر وعده بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تقدیر از مواکب حسینی , آستان قدس , بسیجیان , خیران و همه دست اندرکاران این طرح افزود : خوشبختانه با مشارکت جمعی اقشار مختلف و کمک خوب خیران عزیز در ماه مبارک رمضان سفره های خانواده نیازمند رنگی شد.

وی در ادامه از تعیین ۱۵۵۰ نقطه برای جمع آوری زکات فطریه استان خبر داد و گفت : باتوجه به برگزاری نماز عید فطر در مساجد سراسر استان , ۱۵۵۰ نقطه توسط شورای زکات مشخص گردیده که هم استانی های عزیز میتوانند مبالغ فطریه خود را به این صنادیق بیاندازند.

مومنی تصریح کرد : طبق هماهنگی های بعمل آمده , مبالغ جمع آوری شده از محل فطریه مردم با نظارت شورای زکات استان در حداقل زمان ممکن و تا ظهر عید فطر بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد : با توجه به شیوع کرونا و جهت جلوگیری از افزایش مراجعات هم استانی های عزیز میتوانند مبالع فطریه خود را از طریق درگاه emdad.ir , شماره گیری کد #۰۸۶*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره حساب هایی که در سطح شهرستان ها توسط کمیته امداد اعلام شده واریز نمایند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی