کلنگ دو پروژه شاخص شهرداری ساوه بر زمین کوبیده شد | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۶:۵۹:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار, در سومین روز از هفته دولت اولین پارک ویژه کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در محل پارک جنگلی ساوه بر زمین زده شد.

شهردار ساوه مساحت این پروژه را ۴ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت : کودکان مبتلا به اوتیسم در ارتباطات کلامی و غیر کلامی ، تعاملات اجتماعی و فعالیت های مربوط به بازی، مشکل دارند و تجهیزات و امکانات این بوستان تقریبا شبیه سایر فضاهای بازی کودکان است با این تفاوت برای تفریح و شادی افراد مبتلا به اوتیسم مناسب سازی شده تا در زمان بازی اتفاقی برای آنها رخ ندهد.

سید مهدی حسینی افزود : در حال حاضر ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در ساوه شناسایی شده اند که ایجاد این پارک میتواند کمک شایانی به سرگرمی و تفریح این عزیزان نمایند .

وی در آیین کلنگ زنی دیگر پروژه شهرداری ساوه در هفته دولت گفت : نخستین پروژه مشارکتی شهرداری ساوه به صورت مجتمع تجاری با سبک سنتی و متناسب با بافت معماری بازار تاریخی شهر در محل گاراژ قدیم قم در زمینی به مساحت ۸۱۶ متر مربع با زیربنای یک هزار . ۲۶۰ متر اجرا خواهد شد.

شهردار ساوه افزود : ارزش فعلی این پروژه ۲۵۰ میلیارد ریال خواهد بود که ۷۲ درصد سهم شهرداری و مابقی سهم سرمایه گذار بخش خصوصی خواهد بود .

گفتنی است رونمایی از ۴ دستگاه آمبولانس مخصوص آرامستان , احیای میدان عاشورا و افتتاح گذر عباسی ساوه از دیگر پروژه های شهرداری ساوه در هفته دولت سالجاری بوده است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی