سارق متواری با شلیک ماموران پلیس ساوه زمین گیر شد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۹:۵۷:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی ” در این باره بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۴:۵۸ دقیقه روز گذشته، مبنی بر وقوع سرقت یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ از استان کرمانشاه و حرکت آن در مسیرهمدان- ساوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ساو قرار گرفت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای طرح مهار و با تقویت گشت های انتظامی و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان ساوه ، سرانجام ماموران، خودروی مذکور را سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: مأموران انتظامی این شهرستان پس از قرارگرفتن در مسیر تردد این خودروی سرقتی، دستور توقف آن را صادر کردند که راننده بدون توجه به هشدار پلیس، همچنان با سرعت به مسیر خود ادامه داد.

سرهنگ عیسی آبادی یادآور شد: پس از چندین کیلومتر تعقیب و مراقبت خودرو سرقتی، مأموران انتظامی کلانتری ۱۹ ساوه، با رعایت قانون بکارگیری سلاح بعد از هشدار و شلیک تیر هوایی به سمت لاستیک خودرو تیراندازی و خودرو را متوقف کردند ، متهم از خودرو پیاده و اقدام به فرار می کند ، رئیس تیم گشت خودرویی پلیس ساوه ، پس از اخطارهای مستمر و بی توجهی سارق به هشدارهای پلیسی، در نهایت با شلیک به پاهای سارق، او را از پا درآورده و دستگیر کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال سارق به بیمارستان شهید مدرس شهرستان ساوه اظهارداشت: خودروی سرقتی کشف شده نیز به منظور شناسایی و تحویل به مالک اصلی آن به پارکینگ منتقل شد.

وی در پایان با اشاره به مساعد بودن حال سارق مجروح شده دراین عملیات پلیسی بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات که ۷ فقره انواع سرقت و جرایم مربوط به مواد مخدر در سوابق کیفری او می باشد، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، برای انجام تحقیقات پلیسی، در اختیار پلیس آگاهی شهرستان ساوه قرار گرفته است و به محض پایان پذیرفتن تحقیقات، اخبار تکمیلی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی