تکمیل کمربندی شمال ساوه نیازمند دو هزار تن قیر است | ساوه نار یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۴۱:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , افشاری با اعلام این خبر گفت: تکمیل این پروژه نیازمند دو هزار تن قیر است که برای تامین این میزان قیر در حال حاضر هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

وی بیان داشت: جهت اجرای این پروژه تاکنون حدود ۲۰۰ هزار متر مربع از اراضی مسیر کمربندی تملک و آزادسازی شده، ۱۲ هزار متر طول جدول گذاری صورت گرفته و حدود ۱۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی و خاکبرداری انجام شده است.

افشاری با بیان اینکه طول این پروژه از بلوار آزادی تا شهرک علوی در فاز نخست آن حدود ۳ کیلومتر با عرض ۶۰ متر است، افزود: با توجه به مشکلات مالی شهرداری و افزایش روند قیمت قیر نیازمند مساعدت استاندار محترم و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برای تکمیل این پروژه هستیم تا بتوانیم این پروژه بزرگ را که یکی از بزرگترین پروژه ها در بین پروژه های شهرداری های استان مرکزی است را در هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه از نیازهای حیاتی شهر ساوه است زیرا ترافیک سنگین در میدان آزادی و برخی خیابانهای مرکزی شهر سالهاست که علاوه بر کلافه کردن مردم، آسیب های جدی به زیرساخت ها و مبلمان شهری ساوه وارد کرده است.

افشاری اظهار داشت: سال گذشته مقرر گردید تا از محل اعتبارات استانی مبلغ یک میلیارد تومان جهت کمک به اجرای این پروژه اختصاص یابد اما فقط ۳۰۰ میلیون آن محقق شد.

وی با بیان اینکه تکمیل کمربندی شمال شهر ساوه نیازمند ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است، افزود: این پروژه هم اینک حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تکمیل فاز نخست آن در هفته دولت، فازهای دو و سه آن به طول ۱۶ کیلومتر در دستور کار شهرداری قرار دارد تا با تکمیل رینگ کامل اطراف شهر، شهروندان از ترافیک چندین ساله شهر ساوه رها شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی