جشنواره گل سن ایچ در آغاز نیم فصل دوم | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۵۹:۳۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم و آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور , سن ایچ ساوه از ساعت ۱۶ در سالن فجر فلسطین این شهر پذیرای ملی حفاری اهواز بود .

سن ایچ ساوه که نیم فصل اول با درخشش بازیکنان جوان خود توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد به مصاف تیمی رفت که با کسب ۶ امتیاز در پایان نیم فصل نخست جایگاه بهتر از قعر جدول را کسب نکرد.

ساوجی ها که از ابتدای این دیدار تهاجمی کار کرده بودند توانستند در یک بازی حساب شده و با دو گل علی مروتی و گل های عامری و بهادیوند ۴ بر ۰ در نیمه نخست به رختکن بروند .

در نیمه دوم اما عطش گلزنی بازیکنان سن ایچ بیشتر شد و بازیکنان این تیم توانستند با درخشش در زمین مسابقه ۷ گل دیگر به ثمر برسانند تا با ۳ گلی که در این نیمه دریافت کردند مجموعا ۱۱ بر ۳ مهمان خود را گلباران کنند .

در پایان این مسابقه علی مروتی ۴ بار , محمد گراوند ۳ بار و مهدی عامری, پژمان بهادیوند , مجتبی حسن نژاد و محمد امیرحسینی هرکدام یک بار برای تیم سن ایچ گلزنی کردند . برای تیم مهمان نیز روح الله قنبری ۲ بار و هاشم شیر علی یک بار موفق به گلزنی شدند.

شاگردان حسن زاده با کسب این پیروزی ۳۰ امتیازی شده و کماکان در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند . سن‌ایچ هفته بعد روز جمعه ۱۰دی میهمان مس سونگون خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی