افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۵۷:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , کارگاه اشتغالزایی و تولیدی شهید ابراهیمی بعنوان یکی از این طرح ها صبح امروز با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان , موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان , میرزایی فرماندار ساوه و سایر مسئولین به بهره برداری رسید.

این مرکز که با تسهیلات کارفرمایی کمیته امداد ساوه به میزان ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال راه اندازی شده است زمینه اشتغال برای ۵ نفر بصورت مستقیم و ۳ نفر بصورت غیرمستقیم را فراهم کرده است.

به گفته مسئول این کارگاه , هریک از ۵ دستگاه موجود در این کارگاه روزانه ۱۵۰ عدد دستکش تولید میکنند که با افزوده شدن ۹ دستگاه دیگر به این کارگاه توان تولید این مجموعه افزایش خواهد یافت. تولیدات دستکش این واحد پس از لاتکس شدن , روانه بازار فروش میشود .

در ادامه مسئولان با حضور در روستاهای رضاآباد و شاهسونکندی از توابع بخش مرکزی و روستای باغچه غاز بخش نوبران شهرستان ساوه چند واحد مسکونی ۶۰ متری که هریک با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان در کمتر از ۶ ماه با مشارکت بنیاد مسکن سپاه , کمیته امداد و بخشداری و به همت تلاشگران بسیج سازندگی ساخته شده است را تحویل صاحبان آن دادند دادند.

همچنین کلنگ ساخت ۴ واحد مسکونی دیگر در روستای نورعلیبیک بر زمین کوبیده شد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی