لک از لیست تراکتورسازی خارج شد و به تیم دیگری می‌رود | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۹:۵۳:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری نسیم، پس از عملکرد ضعیف حامد لک در بازی فولاد خوزستان – تراکتورسازی تبریز که با شکست ۳ بر ۲ تبریزی‌ها همراه بود، رسول خطیبی تصمیم گرفت دروازه‌بان تیمش را کنار بگذارد. به دلیل اینکه لک دوران سربازی‌اش را در تراکتورسازی می‌گذراند، هفته گذشته حتی صحبت از حضور او در پادگان بود اما گویا مسئولان باشگاه تراکتورسازی تصمیم دیگری در خصوص او گرفته‌اند.

خطیبی به صورت قطعی اعلام کرده لک را نمی‌خواهد و با خروج نام او از لیست تیم به دنبال دروازه‌بان دیگری است. همچنین به این دلیل که از سربازی لک کمتر از دو ماه دیگر باقی مانده است، مسئولان تراکتورسازی قصد دارند این دروازه‌بان را به یک تیم نظامی دیگر منتقل کنند تا او خدمت سربازی‌اش را به اتمام برساند.

کاظم شهریاری، مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی با تأیید این خبر گفت: شاید حامد لک به یکی از تیم‌های نظامی انتقال یابد تا خدمت سربازی‌اش را به اتمام برساند و محسن دلیر و شهریار شیروند نیز در اختیار باشگاه هستند. اگر رسول خطیبی تصمیم داشته باشد بازیکنان دیگری جایگزین دلیر و شیروند شوند، شاید آنها نیز از تراکتورسازی بروند، در غیر این صورت باشگاه تصمیم دیگری در خصوص آنها خواهد گرفت.

وی همچنین در خصوص وضعیت باشگاه تراکتورسازی که بعد از استعفای جمشید نظمی بدون مدیرعامل فعالیت می‌کند، اظهار داشت: سعید عباسی که عضو هیئت مدیره و جانشین قائم مقام باشگاه بود در حال حاضر به عنوان سرپرست باشگاه کارها را سر و سامان می‌دهد. قرار است در اولین جلسه هیئت مدیره نیز مدیرعامل باشگاه تعیین شود تا مشکلی از این جهت وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی