مراسم گرامیداشت روز هوای پاک در ساوه برگزار شد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۰۶:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان شهرداری , این مراسم با حضور پرشور دانش آموزان آموزشگاه عطیه و برخی مسئولان شهری و فعالان محیط زیست برگزار و دانش آموزان با شعرخوانی و دکلمه و نیز اجرای مسابقه و نمایش های طنز با موضوع هوای پاک، این روز را گرامی داشتند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه در این مراسم گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه زیست محیطی و برخورداری شهروندان از هوای پاک و محیط زیست سالم از الزامات زندگی روزمره جوامع بشری است.

محسن مددی افزود: دانش آموزان به عنوان بازوان همیار مجموعه شهرداری در فرهنگ‌سازی محیط خانواده و اجتماع برای برخورداری از هوای پاک و محیط زیست سالم نقش بسزایی دارند و می‌توانند با آموزش‌هایی که در مدارس و از سوی مجموعه مدیریت شهری فرا می‌گیرند به صورت کاربردی در جامعه عملیاتی کنند. وی تصریح کرد: از مهمترین وظایفی که دانش آموزان چه در محیط تحصیل و چه در محیط خانواده می‌توانند در راستای برخورداری از محیط زیست سالم انجام دهند تفکیک زباله از مبدا است که نقش بسزایی در سالم‌سازی هوا خواهد داشت.

مددی عنوان کرد: هوای پاک و محیط زیست سالم از بزرگترین موهبت‌های الهی است که خدای تعالی به بندگان خود عنایت کرده است از این رو باید قدر این موهبت و نعمت الهی را دانست و در پاسداشت و صیانت از آن تلاش کرد.
این مراسم با سرود دسته جمعی دانش آموزان با موضوع هوای پاک و نیز دریافت هدایای یادبودی از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه پایان یافت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی