با تلاش حوزه خدمات شهری شهرداری ساوه، نوروز امسال خدمات متفاوتی در شهر ارائه شد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۶:۰۰:۳۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه معاون خدمات شهری شهرداری ساوه در این نشست گفت : شهرداری ساوه علیرغم مشکلات مالی , تمام تلاش خود را برای رضایت شهروندان به کار برد تا کاهش بودجه خللی بر ارائه خدمت به مردم شریف ساوه ایجاد نکند.

محسن مددی افزود: در سال گذشته و با همکاری پیمانکارها علیرغم برخی اعتراضات و تجمعات بدلیل عدم دریافت حقوق کارگران , توانستیم حقوق کارگران عزیز شهرداری را تا پایان بهمن ماه تسویه کنیم و با پرداخت حقوق و پاداش آنها سفره شب عید آنها را خالی نگذاشتیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مدت تصدی این سمت گفت : در دهه فجر پروژه هایی همچون پارک شهید لقا, تقاطع خیابان اسلام ,بوستان هدایت , جایگاه پرنده فروش ها و برخی دیگر از پروژه ها را افتتاح و یا کلنگ زنی کردیم که تمام این پروژه ها متناسب با خواست همشهریان عزیز بوده است.

مددی با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد تعطیلی پارک بانوان گفت: پارک بانوان تعطیل نیست و ما قصد بیرون کردن مربی ها را نداریم اما مربیان عزیز میبایست بصورت قانونی و با عقد قرارداد در این مکان فعالیت کنند که با توجه به رایزنی برای دریافت مجوز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این امر بزودی محقق خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساوه افزود : تعطیلی پارک بانوان را با توجه به نیاز مردم از جمعه به شنبه انتقال دادیم تا بانوان محترم در روز جمعه که روز تعطیلی است بتوانند از این فضا استفاده بهینه کنند .

مددی در پاسخ به سوالی در خصوص تردد کامیون ها در سطح شهر گفت : شهرداری نخستین سازمانی است که به جهت تخرب آسفالت و زیرسازی شهری از تردد کامیون ها در سطح شهر متضرر میشود اما شهرداری به تنهایی قادر به کنترل نیست و پلیس راهور هم باید در این موضوع به کمک شهرداری ساوه آمده و با نصب علائم و البته اقدام متقابل تا زمان افتتاح کمربندی های اطراف شهر از این معضل جلوگیری کند.

وی در خصوص شایعات منتشر شده در رابطه با فروش امتیاز باشگاه فوتسال شهرداری ساوه گفت : بازیکنان ساوجی فصل قبل غیرتمندانه و بدون درنظر گرفتن مطالبات و با وجود مشکلات عمده مالی, لیگ را به پایان رساندند و جای شکر دارد اما اینکه امتیاز تیم واگذار شده صحت ندارد اما تمرینات تیم در حال حاضر انجام نمیشود و با توجه به رایزنی برای کسب مجوز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه , این موضوع هم بزودی حل و فصل خواهد شد.

مددی با اشاره به قطع ۲۷۰ شماره ای که اقدام به تخریب نمای شهر و دیوارنویسی غیر مجاز کرده بودند گفت : در سال ۹۶ طرح جمع آوری بنرهای فرسوده و تاریخ گذشته از سطح شهر را انجام دادیم و لازم است همشهریان عزیز بدانند نصب هرگونه بنر در سطح شهر باید دارای مهر سازمان پسماند بوده و طبق نظر کارشناس در محل تعیین شده نصب گردد.

وی در پایان با اشاره به رضایت شهروندان و بازرسان از اقدامات انجام شده در ایام نوروز گفت : یکی از برنامه های ما در سال ۹۷ اجرای پروژه های ۳ ماهه است که بدین ترتیب در پایان هرفصل از سال شاهد افتتاح پروژه هایی با توجه به نیاز شهر در بخش های فرهنگی , ورزشی , سیما و منظر شهری و دیگر بخش ها خواهیم بود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی