بازگشت تسبیحی به عنوان مدیرعامل برای ماموریت غیرممکن | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۱۳:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ، باشگاه شهرداری ساوه به عنوان یکی از پنج باشگاه با دوام و قدیمی لیگ برتر فوتسال روزگار خوشی ندارد و از باشگاهی خوشنام و خوش حساب که دارای ساختار کامل باشگاه در رده های مختلف سنی و رشته های مختلف ورزشی بود، تبدیل به تیمی شده که در دو سال اخیر به زحمت و‌ در روز اخر در مسابقات حاضر شده و نه تنها کیفیتی به فوتسال ایران اضافه نکرده که خودش نمره منفی ای برای لیگ برتر به حساب می اید. بقای لحظه اخری تیم شهرداری در فصل گذشته و مشکلات فراوان تیم برای مدیران این تیم عبرت نشد و در این فصل هم شروع بی موقع شهرداری انها را در شرایط بدی قرار داده تا بعد از ۴ هفته با سه امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گیرد.

اما حالا بعد از پایان هفته چهارم و با حکم سیدمهدی حسینی شهردار ساوه، حامد تسبیحی مدیرعامل سابق باشگاه به عنوان سرپرست جدید باشگاه منصوب شد. همچنین اعضا و کارمندان باشگاه شهرداری هم با تغییرات اساسی روبرو شده تا در ادامه مسابقات، ترکیب مدیریتی جدیدی بر باشگاه حاکم شود.

حامد تسبیحی پیشتر به مدت چهار سال مدیرعامل باشگاه بود و در زمان مدیریت وی تیم شهرداری از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و سه فصل به نسبت موفق را در لیگ برتر داشت. اما پس از جدایی تسبیحی باشگاه شهرداری با سه مدیرعامل مختلف طی چهار سال در مسابقات حاضر شد و یک سقوط و صعود را تجربه کرد.

حال باید دید نتیجه این تغییرات در باشگاه شهرداری چه خواهد بود و ایا این مدیر می تواند کمکی به بقای تیمی کند که فاقد استانداردهای لازم برای حضور در لیگ برتر است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی