محرومیت ساوه از دارابودن یک بیمارستان دولتی مناسب | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۲۳:۵۶:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , دکتر عباس نیک‌روش در مراسم تجلیل از خبرنگاران ساوه و زرندیه اظهار کرد: شهرستان ساوه دارای شرایط ویژه‌ای مانند قرارداشتن در کریدور مرکز به غرب کشور، مهاجرپذیری و برخورداری از صنایع زیاد است که آن را نیازمند امکانات و تجهیزات درمانی مطلوب کرده است.

وی با اشاره به این که ساوه دارای یک بیمارستان دولتی با قدمت ۴۰ ساله است، اظهار کرد: وجود این بیمارستان تنها بخشی از نیازهای درمانی مردم را برطرف می‌کند و ضرورت احداث یک بیمارستان دولتی بیش از پیش احساس می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در حوزه خیران سلامت در دو شهرستان ساوه و زرندیه داریم راه‌اندازی مرکز مجمع خیران با هدف  فرهنگ خیری، ساماندهی خیران سلامت و تقدیر از آنها در دستور کار قرار گرفته است.

نیک‌روش از تعامل سازنده اصحاب رسانه شهرستان‌های ساوه و زرندیه با دانشکده علوم پزشکی قدردانی کرد و گفت: توجه به حوزه درمان و اطلاع رسانی از سوی خبرنگاران نقش موثری در ارتقای سلامت دارد.رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و زرندیه بیان کرد: در این خصوص قرار است بیمارستانی با مشارکت دولت و بهره‌مندی از ظرفیت خیرین احداث شود که در مرحله واگذاری زمین قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی