فرماندار ساوه کمک به توسعه روستایی را زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور دانست | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۳۰:۰۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , محمد بهاروند در دیدار با اهالی روستای میمه در بخش نوبران با اشاره به نقش روستاییان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: روستاییان و عشایر از قشر تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده که در راستای تداوم و حفظ انقلاب همواره در عرصه حضور داشته‌اند که در همین راستا با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از زیر ساخت‌ها در روستاها فراهم شده است.

فرماندار ساوه بیان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم نگاه جدی به روستاها، مناطق عشایری و نقاط محروم شده است و بسیاری از مناطق محروم در سایه توجه دولت به نقاط برخوردار تبدیل شده و روند رونق اقتصادی شتاب گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال روستایی ازاهداف دولت است تصریح کرد: اعطای تسهیلات با نرخ ۶ درصد نیز در حمایت از اشتغال روستایی با بازپرداخت طولانی از دیگر سیاست‌های حمایتی دولتی در تقویت اقتصاد روستایی و شغل دائم است.

بهاروند عنوان کرد:ایجاد شغل در روستا موجب وابستگی بیشتر روستاییان به سکونت در روستا شده و از مهاجرت به شهر جلوگیری می‌کند.

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه شوراها مدیر روستاها هستند و در توسعه اقتصاد روستایی نقش بسزایی دارند، گفت: شوراهای روستایی با جذب سرمایه‌گذارها و تعریف طرح‌های تولیدی در توسعه اقتصادی بستر تثبیت جمعیت روستایی را فراهم کرده و آمار مهاجرت را کاهش می‌دهند.

وی کمک به توسعه روستایی را زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور دانست و افزود:  روستاها مولد اشتغال هستند و ایجاد شغل برای جامعه روستایی موجب رونق این نقاط و توسعه بیشتر می شود.

فرماندار ساوه با اشاره به مشکلات جاده ای بخش نوبران گفت:در سفر استاندار مرکزی به بخش نوبران و با پیگیری های استاندار مرکزی اعتبار لازم جهت تکمیل مسیر غرق آباد به نوبران پیش بینی و امیدواریم که هرچه زودتر شاهد اتمام این پروژه باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی