واژگونی تانکر سوخت در محور قدیم ساوه تهران | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۰۳:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , فرشاد محمودی عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، عنوان کرد: شب پیش یک تانکر سوخت در کیلومتر پنج محور قدیم ساوه به تهران در مسیر عکس و در مقابل ایستگاه هواشناسی ساوه واژگون شد.

وی ادامه داد: با دریافت این خبر عوامل امدادی و آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام و تلاش برای رهاسازی راننده تانکر در داخل اتاقک محبوس شده آغاز شد.

وی گفت: راننده این تانکر سوخت پس از رهاسازی توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدرس ساوه اعزام شد و حال عمومی وی مناسب بود.

محمودی عالمی ادامه داد: تانکر سوخت حاوی تینر فوری که از قابلیت اشتعال زایی بالایی برخوردار بود در کیلومتر پنج محور قدیم ساوه به تهران واژگون شد و تنها مصدوم این سانحه که راننده تریلی بود به بیمارستان شهید مدرس اعزام شد.

وی عنوان کرد: با وقوع این حادثه عوامل امدادی، آتش نشانی، راهداری، انتظامی و شرکت نفت در محل سانحه حضور یافتند و کار ایمن سازی به منظور پیشگیری از انفجار احتمالی صورت گرفت.

وی افزود: در وهله اول قرار بود محتویات تانکر سوخت تخلیه شود، اما به دلیل ریسک بالا برای پیشگیری از هرگونه انفجار احتمالی تصمیم بر این شد که تریلی واژگون شده توسط جرثقیل به حالت طبیعی برگردانده شود.

وی افزود: با رعایت تمامی نکات ایمنی و با تلاش نیروهای امدادی تانکر سوخت واژگون شده که از قسمتی از آن مواد نفتی نشت می‌داد به حالت طبیعی برگردانده شده و برای انتقال به عوامل راهداری تحویل داده شد.

وی گفت خوشبختانه با حضور به موقع و انجام اقدامات پیشگیرانه از بروز یک حادثه انفجار جلوگیری بعمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی