برگزاری یادواره شهدا در دانشکده سما | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۰۱:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج وتجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر آموزشکده سما واحد ساوه دومین یادواره شهدای دانشجو با حضور آقای دکتر نیکوکار ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی ،دکتر ابراهیمی معاونت سما واحد ساوه و جمعی ازمسئولین کشوری و لشکری ،خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و دانشجویان در تاریخ یکم آذر ماه سالجاری در محل سالن اجتماعات آموزشکده سما واحد ساوه برگزار شد.

در این همایش که به همت بسیج دانشجویی برگزار شد، آقای دکتر نیکوکارضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از برگزاری این همایش، هفته بسیج را تبریک گفت وبا گرامیداشت یاد ونام شهدای انقلاب اسلامی گفت:شهدا برای حفاظت از اسلام و میهن اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی خون خود را تقدیم این نظام کردند وبی شک باید پاسداشت خون شهدا و ارزشهای اسلامی باشیم.

در ادامه حجت الاسلام آقامحمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ساوه به رشادتها و فداکاریهای رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: اگر بسیج و بسیجیان در جبهه های نبرد حق علیه باطل نبودند قطعا در دوران دفاع مقدس به پیروزی نمی رسیدیم لذا باید همواره قدردان رشادت ها و جانفشانی های دلاوران بسیجی باشیم.

سپس آقای تاجیک از راویان دفاع مقدس، بسیج را باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست، وگفت: هفته بسیج بهانه ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی دربین مردم است.

وی در ادامه به رشادتهای شهدای انقلاب اسلامی اشاره کردو گفت:ایثار ،رشادت و سلحشوری شهدای انقلاب اسلامی باعث هراس آمریکا و دژخیمان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گشته است.

وی با ذکر خاطراتی از شهدای جنگ تحمیلی سخنان خود را ادامه داد.

درپایان جلسه از تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران با اهداء تندیس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی