دستگیری زمین خواران ۴ میلیارد ریالی در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۵۰:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

دو کارمند یکی از ادارات دولتی که با همکاری دو نفر دیگر، قطعه زمینی چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی از اراضی ملی را در شهرستان ساوه به صورت غیرقانونی تصرف و به فروش رسانده بودند، در تحقیقات پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ “پرویز اسدی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری ساوه نار در این باره گفت:‌ در پی اعلام شکایت اداره مسکن و شهرسازی شهرستان در خصوص زمین خواری در یکی از منطقه های این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:‌ در مراحل رسیدگی به پرونده، اسناد و مدارک لازم در خصوص ملی بودن این اراضی محرز شد و شناسایی عاملان تصرف و فروش اراضی ملی با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار قرار گرفت و در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، دو کارمند یکی از اداره های دولتی که با همکاری دو نفر دیگر، این قطعه زمین را که در حدود چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارزش داشت، تصرف کرده و به فروش رسانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ اسدی خاطر نشان کرد:‌ با تکمیل تحقیقات پلیس، متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی