کشف ۱۲ عدد سکه تقلبی طلای پارسیان از فردی معتاد در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۳۶:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ ” پرویز اسدی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اعلام این خبر گفت: چندی پیش گزارشی از صنف طلافروشان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص حضور مشکوک فردی برای فروش تعدادی سکه‌های طلا اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با حضور تیم نامحسوس پلیس در محل و در تحقیقات انجام‌شده این فرد شناسایی و سرانجام در یکی از خیابان‌های شهر و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۱۲ عدد سکه تقلبی طلای پارسیان از متهم مذکور یادآور شد: متهم دستگیرشده با مشاهده مستندات و شواهد قانونی سرانجام لب به اعتراف گشود و بیان داشت که از مدت‌ها پیش معتاد به مواد مخدر صنعتی بوده و به‌منظور تهیه هزینه مواد مصرفی خود، سکه‌های تقلبی را تهیه و قصد فروش آن را در یکی از طلافروشی‌ها داشته است.

سرهنگ اسدی با اشاره به معرفی فرد دستگیرشده به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ابزارهای توفیقات پلیس در ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و برخورد با هرگونه هنجارشکنی، مشارکت شهروندان در این حوزه است و تلفن ۱۱۰ به‌منظور دسترسی آسان شهروندان به پلیس در کلیه ساعات شبانه‌روز پاسخگوی همگان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی