رونمایی از هفت دستگاه اتوبوس جدید شهری ساوه به مناسبت دهه فجر | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۳۰:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی اصغر آرمیده در گفت و گو با نارستان بیان داشت: در راستای ارائه خدمات مناسب در حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل که میانگین عمر آن بالغ بر ده سال می باشد، شهرداری ساوه علیرغم محدودیت های شدید مالی ناشی از تغییر رویکرد دولت در نحوه توزیع ارزش افزوده در برنامه ششم توسعه،از محل اعتبارات داخلی خود اقدام به خرید یازده دستگاه اتوبوس کرده است.

وی ادامه داد: این اتوبوس ها از شرکت زرین خودرو( تحت پوشش سازمان صنایع دفاع ) با اعتباری بالغ بر ۸۳۹۳۰۰۰۰۰۰ تومان ( هشت میلیارد و سیصد و نود و سه میلیون تومان) خریداری شده است.

آرمیده تصریح کرد: تعداد هفت دستگاه از این اتوبوس ها تاکنون تحویل و در دهه مبارک فجر در خطوط مختلف با مدیریت سازمان حمل و نقل شهرداری اقدام به ارائه خدمات به شهروندان خواهند نمود و چهار دستگاه باقیمانده نیز ان شاءالله تا پایان سال تحویل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: این اتوبوس ها کاملاً مجهز و دارای سیستم سرمایش و گرمایش، تریم داخلی لوکس، پرده، شیشه های دودی می باشند و به لحاظ فنی محرکه این اتوبوس ها یکدستگاه موتور ۴۵۷ بنز آلمان و گیربکس آن نیز ZF آلمان و نوع اکو لایف که جز مدرترین و بروز ترین گیربکس های دنیا است، می باشد.

آرمیده افزود: ان شاء الله خداوند به ما این توفیق را عنایت بفرماید تا بتوانیم خدماتی در خور شان و منزلت مردم خوب ،ولایت مدار و دوست داشتنی ساوه ارائه نماییم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی