برپایی ایستگاه ورکشاپ خوشنویسی و ایستگاه نقاشی | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۵۳:۴۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسین محمودی فر با اعلام این خبر افزود : این برنامه با همکاری انجمن های تجسمی و خوشنویسی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مورخ ۴/۴/۹۸ در محل دریاچه تفریحی امام خمینی برگزارشد.

رئیس اداره ارشاد ساوه ابراز داشت:مسئله اعتیاد در جهان امروز از مسائل مهم اجتماعی است که در بیشتر کشورها به صورت مشکل عمده ای مطرح شده و کشور مانیز از این آسیب در امان نمانده و هر روز در گوشه وکنار این مملکت شاهد قربانی افرادی در دام مواد اعتیاد آور هستیم که با مشاهده این وضع هرانسان دور اندیشی را به مطالعه وامی دارد تا از قربانی بیشتر افراد جامعه جلوگیری نماید و برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر با همین هدف و در راستای آگاه سازی و تنویرافکار عمومی برگزار می شود.

حسین محمودی فر تصریح کرد: مواد مخدر قدرت تفکر،خلاقیت،توان،کوشش و سازندگی را از انسان ها گرفته و بنیان خانواده و اعتقاد و باورهای دینی آنها را درمعرض نابودی و از هم پاشیدگی قرارداده است و متأسفانه روز به روز رو به گسترش است.

مرشد خوانی-اهداء جوایز به بهترین نقاشی و همچنین خوشنویسی شعارهایی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و اهداء به بازدید کنندگان از دیگر برنامه های این ورکشاپ بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی