رویکرد کمیته امداد ساوه توانمند سازی است | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۸:۰۰:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , عباس محمدی هزاوه در نشستی خبری با اصحاب رسانه رویکرد اصلی کمیته امداد را توانمند سازی عنوان کرد و گفت : افراد نیازمندی که به این نهاد مقدس مراجعه میکنند در مرحله اول حرفه و مهارت آنها مورد ارزیابی و سنجش قرار میگیرد تا در صورت امکان , اشتغال فرد مذکر صورت پذیرد .

وی افزود : در همین راستا در سه ماهه نخست سال جاری از محل منابع کمیته امداد ۲۸ فقره وام اشتغال اعطا شده است.

مدیر کمیته امداد ساوه اشاره ای به افزایش ۱۰ درصدی مددجویان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی حاکم , تعداد مددجویان با افزایشی ۱۰ درصدی به بیش از ۹ هزار نفر رسیده است .

محمدی اشاره ای به برون سپاری برخی فعالیت های این نهاد مقدس کرد و افزود : سیاست کمیته امداد سپردن کار مردم به خود مردم است و در این راستا قرار است تا پایان سال تعداد مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان به ۲۰ مرکز برسد .

وی با اشاره به رشد یک هزار و ۴۴۰ درصدی درآمد مراکز نیکوکاری ساوه اضافه کرد : چهار مرکز نیکوکاری فعال ساوه بالغ بر ۵۰ درصد از درامد کل مراکز نیکوکاری استان را به خود اختصاص داده اند که باید قدردان این مردم خیر و نیکوکار بود.

مدیر کمیته امداد ساوه رشد درآمد حاصل از فطریه امسال را ۱۷۷ درصد عنوان کرد و گفت : در طرح محسنین ۱۸۹ , در اجرای طرح اکرام ایتام ۳۷ و در زمینه اطعام ایتام نیز ۹۲۸ درصد رشد را نسبت به مشابه سال قبل داشته ایم.

عباس محمدی هزاوه اشاره ای به برون سپاری بحث درمان از کمیته امداد کرد و گفت : حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کارت درمان مددجویان کمیته امداد بعنوان سیاست کلام کشوری به بیمه سلامت واگذار شد.

وی بازسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان با همکاری و تعامل بسیج سازندگی , بنیاد مسکن و فرمانداری , ترویج فرهنگ و باورهای دینی در بین خانواده ها و همچنین مشاوره رایگان حقوقی با استفاده از وکلای شهر را از دیگر برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه عنوان کرد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی