بازرسی ها و نظارت بر داروخانه ها را تشدید کرده ایم | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۳۵:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از وبدا دکتر رضا نظری مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر عدم فروش ماسک ها و مواد ضدعفونی کننده در داروخانهدها از تاریخ سوم اسفند ماه گفت: براساس اعلام وزارتخانه، هیچ یک از داروخانه ها حق فروش ماسک و ژل های ضدعفونی کننده به مردم را ندارند؛ چراکه این امر باعث سواستفاده برخی از داروخانه ها شده است.

وی افزود: مقرر شده است تا ماسک ها و مواد ضدعفونی کننده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت منسجم از طریق واحدهای تابعه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در بین مردم توزیع شود.

دکتر نظری ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی و شست و شوی مرتب دست ها ابراز داشت: استفاده از ماسک برای عموم مردم توصیه نمی شود و کادر درمانی در بیمارستان ها و افرادی که دارای علائم سرماخوردگی و آنفولانزا هستند، باید از ماسک استفاده نمایند چراکه؛ زمان استفاده از ماسک ها محدود است و باید به صورت مرتب عوض شوند و استفاده از یک ماسک در زمان طولانی مدت، خود می تواند منبع بیماری باشد.

مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در زمان حاضر بازرسی و نظارت بر روند کار داروخانه ها را تشدید کرده ایم و از مسئولین فنی داروخانه ها خواستار آموزش صحیح به مردم در این خصوص هستیم.

وی ادامه داد: مردم می توانند هرگونه شکایت، انتقاد و پیگیری در خصوص مواد دارویی و غذایی را از طریق شماره تلفن: ۴۲۲۳۷۱۸۰ به همکاران ما در مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه اطلاع دهند و سوالات دارویی خود را از طریق سامانه ۱۹۰ از ساعات ۸ صبح الی ۱۵ عصر پیگیری نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی