رزمایش مبارزه با کرونا در ساوه برگزار می شود | ساوه نار یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳۰۳:۲۸:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این رزمایش با مشارکت دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی جهادی به مدت دو روز (۲۶ و ۲۷ اسفندماه) در شهرستان ساوه برگزار می‌شود، افزود: در این رزمایش محیط بانان سلامت شهرستان اقدام به ضدعفونی تمامی معابر و خیابان‌های شهری با بکارگیری تمامی ظرفیت در حوزه ادوات و تجهیزات سمپاشی خواهند کرد.

وی از شهروندان ساوجی خواست تا در جریان برگزاری رزمایش مبارزه با ویروس کرونا خودروهای خود را در داخل معابر و کوچه ها پارک نکنند تا فرآیند گندزدایی و ضدعفونی به درستی و بدون هیچ مانع فیزیکی انجام شود.

فرمانده سپاه ساوه هدف اصلی این رزمایش را پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا با یک روحیه تهاجمی، دانست و افزود: برگزاری این رزمایش با توجه به قرائنی که احتمال حمله‌ بیولوژیکی بودن این رویداد مطرح شده است، می‌تواند جنبه‌ رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملی بیفزاید.

وی تصریح کرد: باتوجه به گسترش ویروس کرونا و مشکلات پیرامون آن برای افراد جامعه، قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه تشکیل شد و کمیته های مختلف فعالیت خود را آغاز کردند.

سرهنگ دستجانی رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های پزشکی را از سوی هر یک از افراد جامعه بهترین راهکار پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: سپاه و بسیج و گروه های جهادی همراه با دستگاه های اجرایی و آحاد مختلف مردم از آمادگی کامل برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا برخوردار است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی بیان کرد: ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر شهری از جمله راه‌های جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح جامعه است و به همین دلیل این عملیات با مشارکت سپاه و نیروهای جهادی انجام می شود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی