اعلام نحوه خدمات رسانی آزمایشگاه های دولتی و خصوصی شهرستان ساوه در ایام نوروز | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۱۴:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از وبدا , دکتر معصومه سلیمی با اشاره به اینکه آزمایشات نهایی تشخیصی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در اراک انجام می شود گفت: براساس پیگیری های اداره امور آزمایشگاه ها به دنبال تهیه تست ها و تجهیزات مخصوص این بیماری هستیم تا بتوانیم هرچه سریعتر تست های تشخیصی کرونا ویروس را در آزمایشگاه های شهر ساوه انجام دهیم و دیگر نیازی به ارسال نمونه ها نباشد.

وی افزود: در ایام نوروز آزمایشگاه های بیمارستان ها به صورت شبانه روزی به شهروندان ارائه خدمت می نمایند و آزمایشگاه های خصوصی نیز طبق برنامه های ارسالی به صورت کشیک آماده خدمت رسانی به شهروندان در ایام تعطیلات نوروزی می باشند.

دکتر سلیمی با اشاره به بحران کرونا از مردم خواست برای آزمایشات غیرضروری و چکاب های سالیانه در حال حاضر به آزمایشگاه ها مراجعه نکنند و این آزمایش ها را به زمان بهتری موکول نمانید چراکه مراجعه به آزمایشگاه ها به خصوص آزمایشگاه هایی که نمونه گیری کرونا انجام می دهند میتوانند باعث انتقال بیماری به افراد باشند.

سرپرست اداره امور آزمایشگاه ها با شاره به شعار در خانه بمانی گفت: از مردم خواهشمندیم با رعایت نکات بهداشتی، رعایت حفاظت فردی، خود مراقبتی و دگر مراقبتی با پرسنل بهداشت و درمان همراهی نمایند تا بتوانیم هرچه سریعتر این مشکل جهانی را برطرف نمائیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی