چند صدایی در کشور در موضوع کرونا مانع شکست می‌شود | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۰:۵۹:۵۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

 به گزارش پایگاه خبری ساوه نار، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در حاشیه نشست جمعی از مسوولان با گروه‌های مختلف مردم و مسوولین ادارات و دستگاه‌های شهرستان بر لزوم وحدت در کنترل این بیماری تأکید و اظهار کرد: برای برطرف کردن این بحران نباید بخشی عمل کرد و همه باهم در یک راستا و برای یک هدف اگر حرکت کنیم قطعاً موفقیت را در پی خواهد داشت.

وی افزود: متأسفانه چندصدایی در کشور باعث از بین رفتن وحدت شده و بدین ترتیب اگر ما در این شهر هم دستور قرنطینه بدهیم و رئیس‌جمهور در مصاحبه تلویزیونی بگویند نه کسی حق قرنطینه ندارد این کار اجرایی نخواهد شد، لذا در حال حاضر بحث چپ و راست و جناح وجود ندارد و هدف همه ما حفظ سلامت مردم است.

امام‌جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم آگاه‌سازی عقاید مردم تأکید کرد و گفت: مردم باید درک کنند که خیابان‌ها و مراکز مختلف شهر را خلوت کنند و اگر ما نتوانیم این موضوع را به عقیده مردم برسانیم قطعاً کسی آن را اجرایی نخواهد کرد.

احتمال برخورد قهری با اصناف 

رئیس دادگستری ساوه هم در این نشست نسبت به خطر افزایش مبتلایان به این بیماری هشدار داد و گفت: احتمالاً با این روندی که شاهد هستیم در صورت عدم کنترل و گسترش این بیماری شاهد مبتلایان بیشتر و در کنارش فوت‌شدگان بیشتری نیز خواهیم بود.

ملکی بر لزوم همکاری اصناف در این ایام تأکید کرد و افزود: ما می‌دانیم که چشم امید اصناف همواره روزهای پایانی سال و ایام نوروز بوده است اما این را باید بدانیم در این شرایط کسب‌وکار و باز کردن مغازه‌ها ممکن است به قیمت جان خود و عزیزانشان تمام شود.

وی همچنین از احتمال برخورد قهری با اصناف خبر داد و تصریح کرد  ضمن احترام به همه کسبه عزیز چنانچه این روند ادامه پیدا کند مجبور خواهیم بود از برخورد قهری و پلمب برخی اصناف که رعایت قانون را نمی‌کنند استفاده کنیم، اما از مردم می‌خواهیم خودشان قوانین را رعایت کنند تا بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

رئیس دادگستری ساوه با تقدیر از اقدام فرماندار در تعطیلی دوروزه ادارات افزود: شجاعت فرماندار در تعطیلی ادارات را تحسین می‌کنم اما این تعطیلی به آن معنی نیست که مردم به سد ساوه، مناطق ییلاق و خوش آب‌وهوا بروند چراکه اگر این‌طور باشد نتیجه بدتری خواهد داشت.

اجرای مرزبانی زیستی در ۴ نقطه ورودی شهر ساوه 

 فرمانده انتظامی شهرستان نیز در حاشیه این نشست از اجرای مرزبانی زیستی در ۴ نقطه ورودی شهر ساوه با همکاری دستگاه‌ها خبر داد و گفت: تا زمانی که نیاز باشد کارکنان انتظامی این کار را انجام خواهند داد اما مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه کرد خلوت کردن هسته مرکزی شهر است. 

 عیسی آبادی افزود: ما شاهدیم که در برخی شهرها اصناف به‌طور کامل تعطیل هستند اما متأسفانه همچنان برخی از صنوف به‌طور عادی و برخلاف مصوبه شورای تأمین در ساوه مشغول فعالیت هستند و انگار که اصلاً هیچ اتفاقی رخ نداده است. 

وی سلامت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت:  اگر نیاز باشد به همکاری پلیس اماکن به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانیم پس از اخطار و تذکرات جدی برخی صنوف را که بدون توجه به وضعیت فعلی در حال فعالیت هستند پلمب کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی