بیمارستان ساوه پس از ۴۰ سال ردیف و بودجه دریافت کرد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۱۳:۵۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به‌گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا منصوری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: تحریم‌های کشور سبب ایجاد ناملایماتی شده که برای گذر از این روزهای سخت باید مردم و مسئولان با یکدیگر همکاری داشته باشند به طوری که اگر این تحریم‌ها به سایر کشورها وارد می‌شد نمی‌توانستند مشکلات را تحمل کنند اما مردم ایران با وحدت و تعامل خود روز به روز تحریم‌ها را دور می‌زنند و قدرتمند می‌شوند.

وی افزود: خرج بیشتر از درآمد سبب تورم می‌شود به همین سبب براساس اصل اقتصاد اگر به اندازه درآمد خرج شود تورم ایجاد نمی‌شود، از این رو براساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید سرمایه‌گذاری در زمینه تولید انجام شود به طوری که در زمینه کار و اشتغال تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدالت به معنای این است که همه مردم در شرایط خوبی زندگی کنند به طوری در بعضی از کشورها به گونه‌ای مدیریت می‌کنند تا افراد بیش از حد درآمد بالایی نداشته باشند به همین سبب باید در این زمینه نیز اقداماتی در کشور انجام شود تا همه افراد در شرایط خوبی قرار گیرند.

منصوری عنوان کرد: در ۴ سال گذشته در ساوه و زرندیه با وجود مشکلات اقتصادی اما پروژه‌های خوبی به بهره‌برداری رسیده است که امیدواریم این اقدامات و برنامه‌ها در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: انتقال آب از سد دز به سد کوچری انجام می‌شود به طوری که ۴۰ کیلومتر آن انجام شده است، در سال گذشته بیمارستان ساوه پس از ۴۰ سال ردیف و بودجه دریافت کرد که یکی از اقدامات مهم در این مدت بود و ۲۴ درمانگاه در این دو حوزه نیز احداث شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه‌اندازی قطار ساوه به مشهد و اجرای طرح محرومیت‌زدایی نیز یکی دیگر از اقدامات مهم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی