کمک ۶۲۰ میلیون ریالی ساوجی ها در ۳ ماهه نخست سال به بازسازی عتبات عالیات | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۵۷:۱۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مجید زنجانی ساوه قلم خبرنگاران را راهگشا و سرعت بخش پیشبرد اهداف عتبات عالیات دانست و گفت : خبرنگاران بدلیل مقبولیتی که در جامعه دارند میتوانند از طریق اطلاع رسانی های صحیح کمک شایانی در پیشبرد اهداف ستاد عتبات عالیات داشته باشند .

وی به جمع آوری ۶۲۰ میلیون ریال کمک نقدی در ۳ ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و گفت : در این مدت بالغ بر ۱۸۰۰ متر شیشه ده میل برای صحن حضرت زهرا , ۳ عدد بونکر سیمان به ارزش ۱۵ میلیون تومان و ۲۵ گرم طلا بصورت غیرنقدی به ستاد عتبات عالیات ساوه اهدا شده است و ۱۵ نفر نیز در طرح اقساطی یک خشت طلا برای گنبد امام حسین (ع) و یک متر بنا در صحن حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) مشارکت کرده اند.

رئیس ستاد عتبات عالیات ساوه همچنین از سازماندهی ۸ ستاد فرعی با اولویت مساجد در سطح شهرستان خبر داد و گفت : در این طرح با مشارکت مساجد شهر و روستاهای ساوه , شهر صنعتی و بهره گیری از ظرفیت بسیج اقشار و اصناف قراراست اطلاع رسانی های لازم در خصوص جذب کمک و همچنین نحوه خرجکرد آن برای بازسازی عتبات عالیت مد نظر قرار بگیرد.

زنجانی در ادامه به فعالیت ۱۲ موکب در ایام اربعین سال گذشته اشاره داشت و تصریح کرد : تاکنون ۹ موکب شهرستان برای حضور در مراسم اربعین حسینی ثبت نام خود را قطعی کرده اند که اگر با تایید مسئولان و بدلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم اربعین وجود داشت به زائران اباعبدلله الحسین (ع) خدمت رسانی کنند.

وی از جمع آوری ۲۳۰ میلیون تومان بصورت نقدی و ۱۷۰ میلیون تومان بصورت غیرنقدی در سال گذشته خبر داد و گفت : در سال گذشته رقم تامین هزینه های بازسازی عتبات عالیات برای شهرستان ساوه ۷۵۰ میلیون تومان پیش بینی شده بود که از این میزان حدود ۷۰ درصد آن محقق شد.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان افزود : اگر عرق ایرانی ها به امامان معصوم نبود ساخت و ساز صحن ها و ضریح ها به این سرعت پیش نمیرفت و باید خدارا شاکر بود که مردم کشور ما خصوصا مردم ساوه همواره در این طرح ها مشارکت خاصی داشته اند .

مجید زنجانی در پایان به پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشاره کرد و افزود : مرحله اول ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا شامل گودبرداری و بتن ریزی تا ۶۰ درصد پیشرفت داشته است ضمن اینکه بخشی از املاک اطراف بین الحرمین تملک شده و در صورت تملک دیگر بخش ها شاهد گسترش صحن های حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) خواهیم بود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی