باند سارقان کابل های مخابراتی در #ساوه دستگیر شدند / اعتراف به ۷۴ فقره سرقت و تخریب کابل ها و تجهیزات مخابراتی | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۱۳:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی اکبر عیسی آبادی” در تشریح این خبر گفت: در روزهای اخیر با اعلام گزارش هایی از اختلال ایجاد شده در شبکه اینترنت در بخش هایی از شهرستان ساوه، با همکاری شرکت مخابرات و بررسی های کارشناسی پلیس، مشخص شد که در برخی از نقاط کابل های مخابراتی توسط افرادی تخریب و یا مورد سرقت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت دسترسی شهروندان و به ویژه دانش آموزان برای استفاده از سامانه های آموزشی در بستر اینترنت، به سرعت بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت:در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ هایی در این پرونده های سرقت و اقدامات خرابکانه به دست آمد و اعضای یک باند ۵ نفره شناسایی شدند.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام در برنامه ریزی عملیاتی پلیس و طی یک هفته تحقیقات نامحسوس پلیس، تمامی اعضای این باند شناسایی و همگی در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، تعدادی از ابزار آلات که برای سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی از سوی این افراد مورد استفاده قرار می گرفت، کشف شد.

سرهنگ عیسی آبادی خاطر نشان کرد: در بازجویی های پلیس اعضای این باند به ۱۴ فقره سرقت کابل های برق و۶۰ فقره تخریب تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان ادامه تحقیقات تخصصی پلیس در این پرونده ها خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان با اشرافیت کامل اطلاعاتی با هر گونه برهم زدن نظم و آرامش شهروندان قاطعانه برخورد می کند.
این مقام انتظامی در پایان از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی