بررسی راهکارهای تامین مسکن کارگران شهر صنعتی کاوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۹:۴۷:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

دکتر هاشمی در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده مدیریت شهری ساوه در دوره پنجم برای زیباسازی و ساماندهی مبلمان شهری در این شهر، بیان داشت: ایجاد جذابیت در شهر موجب افزایش رغبت سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهر صنعتی کاوه و میل به سکونت در ساوه خواهد شد.

وی ادامه داد: با رونق منطقه ویژه اقتصادی در کنار دیگر برنامه های شرکت شهر صنعتی از این پس شاهد افزایش سرمایه گذاری و رشد ساوه خواهیم بود لذا ما با هم افزایی و هماهنگی در کنار دیگر دستگاهها و مسئولان شهرستان آماده مشارکت در جهت توسعه شهرستان هستیم.

وی اظهار داشت: شرکت شهر صنعتی در ساوه علاوه بر توجه به حوزه صنعت، نگاه ویژه ای به دیگر بخش های شهرستان دارد که بطور مثال هم اینک با احداث سردخانه های بزرگ کشور در این مجموعه زمینه نگهداری و صادرات محصولات کشاورزی ساوه را فراهم کرده است.

دکتر هاشمی یادآور شد: شهرستان ساوه دارای ظرفیت های بالایی است که در صورت تعامل، همفکری و همکاری بیشتر بین مسئولان می توانیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: تاکنون به دلیل نبود زیرساخت های لازم برای تامین مسکن کارگران زحمتکش شهر صنعتی، این نیروها مجبور به حاشیه نشینی در اطراف شهر ساوه و تحمل مشکلات زیادی شده اند لذا آماده هر گونه همکاری با شهرداری و دیگر دستگاههای ذیربط برای تامین مسکن مناسب با هدف حفظ شان کارگران شهر صنعتی با استفاده از ظرفیت های این شرکت هستیم.

مهندس حسینی شهردار ساوه نیز در این جلسه با بیان اینکه متاسفانه رشد ساوه در سالهای اخیر با توسعه همراه نبوده است، گفت: در گذشته نگاه به صنعت موجب شده تا مسئولان این شهرستان از دیگر ظرفیت های مهم ساوه غافل شوند.

وی یادآور شد: شهر ساوه همچنان با رشد جمعیت و مهاجرپذیری همراه است اما به دلیل عدم پیش بینی زیرساخت ها برای تامین مسکن مورد نیاز نیروهای شهر صنعتی از سالهای گذشته متاسفانه باغات ارزشمند حاشیه شهر توسط افراد سودجو تفکیک و به این قشر فروخته شده است و آنها مجبور شده اند تا سالها با مشکلات زیادی در این مناطق مواجه شوند.

مهندس حسینی افزود: احداث شهرک مسکونی کارگران و نیروهای شهر صنعتی در نزدیکی این شرکت، گامی بزرگ و ماندگار در ساوه برای تامین مسکن مورد نیاز نیروهای زحمتکش شهر صنعتی خواهد بود.

در ادامه این جلسه موضوع انتقال انشعابات از جمله شبکه آب از شهر صنعتی به شهرک صنوف مزاحم شهرداری ساوه و سایت پسماند این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی