مدیرکل راه و شهرسازی بدنبال تخریب خانه های ساخته شده حاشیه شهر است | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۶:۲۳:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام محمد سبزی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که صبح پنجشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد , خدمت عاشقانه و خالصانه به مردم را منوط به داشتن یک جایگاه خاص ندانست و گفت : برای چنین فردی تفاوت ندارد در کجا و در چه جایگاهی خدمت میکند چون این افراد در نزد خدا و مردم عزیز هستند .

وی با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای اصلی زندگی مردم است گفت : صحبت ها و برنامه هایی در این دولت برای اعطای زمین رایگان به نیازمند و ارائه تسهیلات مناسب جهت ساخت و ساز ارائه شده که امیدواریم در این دولت افراد فاقد مسکن را خانه دار کنیم.

نماینده مردم در مجلس اضافه کرد : برای مردم قابل قبول نیست که در روستا به افراد بومی و جوانی که میخواهد ازدواج کند زمین را به همان قیمتی بدهند که به ویلا سازان میدهند لذا باید یک تفاوتی بین افرادی که بومی روستا هستند و کسانی که در شهر منزل دارند و بدنبال ساخت ویلا و خانه دوم هستند تفاوت وجود داشته باشد .

وی بر لزوم اولویت بندی در اعطای مجوز و زمین در روستاها اشاره کرد و گفت : باید جلسه ای با شوراها و دهیاران برگزار شود و آنها را توجیه کرد چراکه برخی اوقات شورا و دهیاری افرادی را به بنیاد مسکن معرفی میکنند که اولویتی ندارند و بعدها مشخص میشود که اصلا نیازمند نبوده اند.

سبزی با بیان اینکه تامین مسکن در ساوه یکی از اولویت های مهم است تصریح کرد : در حال حاضر پروژه های مسکن ملی در شهر ساوه با حدود ۲ هزار واحد مسکونی در دست اجراست که با رایزنی های متعدد بدنبال تامین ویژه سیمان برای ساوه جهت افزایش سرعت ساخت و ساز هستیم.

وی افزود : اگر برای مردم مسکن ساخته میشد مردم اینگونه بدنبال ساخت و ساز غیرمجاز نبودند که در ایام انتخابات هم بیش از یک هزار و ۷۰۰ خانه بسازند و آن اتفاقات رقم بخورد .

نماینده مردم ساوه و زرندیه با انتقاد از برخی موازی کاری ها گفت : متاسفانه مدیرکل راه و شهرسازی استان بر خلاف سخت وزیر , به دنبال تخریب خانه های ساخته شده در حاشیه شهر است و بدون اطلاع مسئولان ساوه دست به این کار زده است .

وی با بیان اینکه کسی از کار غیرقانونی و غیرمجاز حمایت نمیکند گفت : راه حل آن طبق گفته وزیر این است که اجازه بدهید بررسی کنیم و اگر برای کسانی که محروم هستند به نوعی زمین ها را واگذار کنیم چراکه اگر زمین دادیم و وام بدهیم مردم بدنبال ساخت و ساز غیرمجاز نبودند .

حجت الاسلام سبزی در خصوص اعلام کمبود واکسن در ساوه نیز گفت : روز گذشته با معاون وزیر صحبت کردیم و اعلام شد که واکسن فراوان موجود است و باید برای تزریق همه مردم اقدام شود که در این خصوص نامه نگاری شده تا سهمیه واکسن افزایش یابد.

گفتنی است در این جلسه روسای ادارات منابع طبیعی , راه و شهرسازی , دانشکده علوم پزشکی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بیان گزارش عملکرد خود پرداختند.

true
true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی