ساوه به مرکز قلب مجهز میشود | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۲:۲۶:۲۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در حاشیه کلنگ ساخت این مرکز گفت : خدمات سرپایی برای یک شهر مهم است و هم اورژانس پیش بیمارستانی و هم اورژانس بیمارستانی و در کنار این ها خدمات تخصصی ویژه ای که امروز توسعه‌پیدا کرده و با توجه به رشد جمعیت روز افزون در ساوه و زرندیه بعنوان شهرهای صنعتی کشور و مهاجر پذیر هستند این پیش بینی لازم بود

وی با بیان اینکه بر اساس نقشه راه باید در شهر ساوه پانصد تخت داشته باشیم گفت : در این راستا سه بیمارستان پیش بینی شده که یکی از آنها بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در حال ساخت است که با همت خیرین و بودجه های دولتی در مال انجام است .

مصری با بیان اینکه مدیریت بیماران سکته مغزی و وجود مرکز قلب در هر شهری برای حفظ جان بیماران حائز‌ اهمیت است گفت : بخاطر اهمیت موضوع مرکز قلب ، جز اولویت های دانشکده قرارگرفت که خوشبختانه توانستیم نظرات انجمن قلب ایران و کمیسیون ماده بیست وزارتخانه را اخذ کرده و با رایزنی های صورت گرفته مجوز را گرفتیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی در توضیح ساخت این مرکز گفت : جلساتی با مجمع خیرین سلامت کشور در این خصوص برگزار کردیم که در نهایت خانم دکتر رأفت خلج هدایتیخیری که از اهالی همین منطقه هستند پا پیش گذاشتند و به یاد و نام همسر مرحومشان سرهنگ مرتضی خلج هدایتی این مرکز را احداث خواهند کرد.

وی ساخت این مرکز را در چهار طبقه ساخته و طی ۱۲ ماه پیش بینی کرد و افزود ؛ در این مرکز پیش بینی اورژانس مرکز قلب ، کلینیک قلب ، مرکز آنژیوگرافی تشخصیص و درمانی , مرکز جراحی قلب ، بخش بستری و سی سی یو مطابق استاندارد مرکز قلب دیده شده است.

وی افزود : ساخت این مرکز در کنار بیمارستان یکصد تخت خوابی بوده و با توجه به حفظ چارت بیمارستان هفده شهریور , در صورت ساخت بیمارستان جایگزین شهید مدرس این بیمارستان میتواند خدمات گوارش و داخلی و سایر حوزه های مرتبط با مرکز قلب را انجام دهد .

وی با تاکید بر اینکه دانشکده در کنار خیر خود را ملکف به تکمیل این پروژه میداند عنوان کرد : پی از ساخت این مرکز دستگاه آنژیوگرافی نیز از مجمع خیرین سلامت دریافت خواهد شد و امیدواریم با ساخت بموقع این مرکز مشکل عدیده مردم در خصوص بیماری های قلبی را رفع کنیم

گفتنی است خانم دکتر رفعت خلج هدایتی خیر نیک اندیش ، ۱۵ میلیارد تومان جهت ساخت این مرکز اهدا کردند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی