نقش مهم ساوه در رشد اقتصادی سال ۱۴۰۱ | ساوه نار یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳۰۵:۵۴:۰۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسن میرزاخانی عصر روز یکشنبه در جریان بازدید از کارخانه نورد و لوله صفا در جمع خبرنگاران گفت : در جریان بازدید امروز از خط تولید و جلسه ای که برگزار شد مقرر گردید در راستای حل مشکلات و موانع پیش روی این شرکت جلساتی در مرکز استان برگزار شود .

وی افزود : حل مشکلات این کارخانه عظیم نیاز به ارائه طرح و بررسی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان دارد که جلسه ای مختص این شرکت در سریعترین زمان ممکن برگزار و موانع پیش رو بررسی خواهد شد .

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی نداشتن کارت بازرگانی را دومین مشکل این شرکت دانست و گفت : برای این حل این مشکل نیز در اتاق بازرگانی نیاز به برگزاری جلسه است تا بتوانیم به فعالیت هدفگذاری شده در این شرکت دست یابیم و امکان ایجاد اشتغال برای بیش از یک هزار نفر دیگر را فراهم کنیم.

میرزاخانی با بیان اینکه در سال آینده میزان رشد اقتصادی پیش بینی شده ۸ درصد خواهد بود گفت : این رقم برای استان مرکزی بعنوان قطب صعنت را ۷٫۲ درصد است که باید برای تحقق این موضوع ضمن حمایت از واحدهای تولیدی , پشتیبانی و مانع زدایی نیز به درستی شکل بگیرد .

وی افزود : یکی از مهمترین الزامات رشد اقتصادی در سطح استان مرکزی حفظ اشتغال موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی است و در کنار آن شرایط برای ایجاد فرصت های شغلی جدید برای افراد باید فراهم شود.

این مقام مسئول از استان مرکزی بعنوان قطب صنعت و تولید کشور یاد کرد و گفت : جذب سرمایه گذاران جدید و حمایت از سرمایه گذاران کنونی در راستای توسعه اشتغال پایدار از سیاست های دولت در حوزه اقتصاد استان مرکزی است که تلاش میشود حول محور قانون این حمایت ها صورت بگیرد .

مدیر کارخانجات نورد و لوله صفا نیز با قدردانی از حمایت های انجام شده از صنعت برای توسعه تولید داخلی و ایجاد اشتغال گفن : کارخانجات نورد و لوله صفا بعنوان بزرگترین مجموعه صنعتی لوله ساز در دنیا شناخته میشود که ظرفیت خوبی برای توسعه و رشد اقتصادی کشور میباشد .

شهرام عسگری‌پور افزود : ماموریت های اساسی این مجموعه عظیم تولید لوله‌های نفت ، گاز، پتروشیمی ، آب و … در ابعاد گوناگون است .

وی به طرح توسعه ای این کارخانه نیز اشاره ای داشت و گفت: یکی از برنامه های توسعه این مجموعه تولید نورد گرم و سرد با ظرفیتی در حدود ۳۵۰ هزار تن در سال است که در حال حاضر تست سرد در حال انجام است که امیدواریم با رفع مشکلات پیش رو و انتقال کوره از خارج کشور به این کارخانه تا دو ماه آینده این طرح به بهره برداری برسد .

مدیر کارخانه نورد و لوله صفا با بیان اینکه این طرح توسعه برای بیش از ۱ هزار نفر ایجاد اشتغال میکند گفت : تولید میلگرد ۱۲ تا ۳۲ , کارخانه دوب , صنایع خودروسازی , کارخانه سازه های فلزی , کارخانجات پلیمر و …. نیز بخشی از فعالیت های هلدینگ صفا میباشد .

به گفته مدیر این کارخانه ۴۰ درصد از قلم و خودکار بازار نیز توسط کارخانجات صفا با برند کیان تولید میشود که سهم بسزایی در اتکا به تولید داخل در حوزه نوشت افزار دارد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی