یکی از خطوط دشمن ، ایجاد تفرقه در جامعه است | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۲۷:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان گفت : بی شک نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در وهله نخست متوقف بر شناخت و معرفی دستاوردها و سپس آسیب شناسی و اتخاذ راهکارهای مناسب و موثر جهت حفاظت از آنهاست ‌.

وی با بیان اینکه اشاره به دستاوردهای نظام ساعت ها و روزها زمان میبرد گفت : به گفته مقام معظم رهبری امروز ما ابهت پوشالی ابر قدرت ها را شکسته ایم و در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش های جنگی نمایش قدرت و صف آرایی میکنیم.

امام جمعه ساوه تصریح کرد : ما امروز وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران فرستاده ایم و سرنوشت امت اسلامی را دگرگون کرده و برای ملت های مستضعف جهان الگو شده ایم.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه ملت ما امروز به ملتی شجاع , جهادگر , شهادت طلب و ایثارگر تبدیل شده است افزود : دورانی بود که ما حتی جرات نداشتیم به یک سرباز آمریکایی نگاه چپ بکنیم اما اگر امروز رئیس جمهور آمریکا بخواهد به یک نفر از کارمندان ما بی احترامی بکندبا سسیلی جوابش را میدهیم.

خطیب جمعه ساوه اضافه کرد : امروز کشور ما به جایگاهی رسیده است که روی حرفش حساب باز میکنند و تبدیل به قدرتی شده ایم که همه جا حرف از اراده و عزم جدی ما میشود.

وی با تاکید بر اینکه حرکت در این مسیر بزرگ شکوفایی تهدیدهایی را نیز به همراه دارد افزود : در این کشور باید با روحیه انقلابی کار کرد و با همین روحیه با خارج برخورد داشت.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد : نبود جهاد فکری و فرهنگی نیز بعنوان یکی دیگر از تهدیدات محسوب میشود که بنابر فرمایشات رهبر انقلاب جهاد فرهنگی امروز مقابله با جنگ نرمی است که دیروز دشمن با شبیخون و امروز به صورت یک ناتو آن را دنبال می کند.

وی تهدید و آسیب سوم را عدم آرمان خواهی و عدالت طلبی دانست و خاطرنشان کرد : اگر در جامعه اسلامی، آن حالت آرمان خواهی از بین برده یا ضعیف شود و هر کس به فکر این باشد که خودش را از معرکه بیرون برد و از دیگری عقب نیفتد و دنبال مصالح جامعه و آرمان های نظام نباشد این جامعه و انقلاب آسیب خواهد دید.

امام جمعه ساوه ترک امر به معروف و نهی از منکر و نبود بصیرت اجتماعی و سیاسی را دیگر تهدید این مسیر دانست و با بیان اینکه هدف باید حفظ و اعتلای نظام باشد افزود : امروزه متاسفانه برخی از سیاسیون به خاطر برخی ملاحظه کاری ها و یا امتیاز خواهی ها و تعلقات حزبی و گروهی، جو سیاسی کشور را ملتهب می سازند و با عدم شفاف سازی و تبیین حقایق به دنبال تحقق اهداف خود هستند.

حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر لزوم کنارگذاشتن حزب بازی و حفظ وحدت گفت : امروزه نیاز ضروری جامعه حفظ وحدت و یکدلی است چرا که یکی از خطوط دشمن، ایجاد تفرقه است. باید من بودن را رها کنیم و ما شویم تا در مقابل دشمن یکصدا و یکدل باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی