اطفای حریق و حمل اجساد در جاده ها باری بر دوش شهرداری ها | ساوه نار سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳۱۲:۵۶:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید حبیب راضی در جلسه هیات مدیره اتحادیه آرامستان های کشور در ساوه با بیان این خبر گفت : با وجود دستگاهای مانند راهداری، پلیس راهور، هلال احمر و فوریت های پزشکی در جاده ها در حال حاضر این دو وظیفه بر دوش شهرداری است.

وی در ادامه افزود : آنچه که تکلیف شهرداری است اینکه شهرداری وظیفه دارد در محدوده و حریم شهرها به لحاظ قانونی پاسخگو باشد اما واقعیت این است که اطفای حریق و حمل اجساد در جاده ها در کشور هنوز متولی مشخصی ندارد و این معضل، چالش‌هایی را به وجود آورده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اخیرا برخی تفاهم ها جهت رفع این مشکل در حال انجام است عنوان کرد : برخی دستگاهها محدوده هایی را پوشش می دهند اما این پوشش کشوری نیست و قطعا یک راهکار قانونی را می طلبد تا این معضل مرتفع شود.

سید حبیب راضی در خصوص اتحادیه آرامستان های کشور نیز گفت: این اتحادیه از مجموع حدود ۵۰ سازمان تشکیل شده است تا مجموعه آرامستان ها را در امورات مختلف کمک کند.

وی یادآور شد: این امور مانند پشتیبانی، فنی، ماشین آلات و … است و تاکنون نقش موثری در این خصوص داشته است و در ایام شیوع ویروس کرونا نیز نقش این اتحادیه هم در تامین لوازم و تجهیزات هم کمک به بحث سخت و زیان آور شدن هر گروه شغلی در آرامستان ها مضاعف بود.

به گفته این مقام مسئول بخشی از کارهای این اتحادیه برگزاری دوره های آموزشی حضوری و مجازی است و فعالیت آن موجب گردیده یک هماهنگی در سطح آرامستان های کشور ایجاد شود و شاید در دیگر حوزه های خدمات شهری نیز به این گونه اتحادیه بسیار نیاز است.

وی همچنین با اشاره به دارا بودن ظرفیت و امکانات خوب در واحد آرامستان شهرداری ساوه افزود : با توجه به ظرفیت و امکانات موجود در این آرامستان , زمینه ارتقا آن به سازمان وجود دارد و ما نیز کمک می کنیم تا این مجموعه به سازمان ارتقا یابد.

گفتنی است وی در پایان از ظرفیت ها و امکانات ایستگاه های آتش نشانی ساوه بازدید بعمل آورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی