دشمنان علیرغم همه تحریم ها به اهداف خود نرسیده اند | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۰۸:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه به اول خرداد سالروز آغاز محاصره اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت : حصر اقتصادی ایران از سال ۵۹ آغاز و با گذشت ۴۳ سال همچنان ادامه دارد اما به رغم اینکه تحریم ها در ادوار مختلف هر بار به شکل تازه ای مطرح و‌ اعمال شده است ، ولی نتوانسته است دشمنان را به اهداف شوم خود برساند .

وی با تاکید بر اینکه اهداف دشمنان خصوصا آمریکا ، جز سرنگونی چیز دیگری نیست گفت : این تحریم ها و تشدید فشارها منحصر به دوره خاصی نبوده و همواره بعنوان حربه ای در دین آمریکایی ها مورد سو استفاده قرار گرفته است .

خطیب جمعه ساوه خاطرنشان کرد : رهبران انقلاب هیچکدام در هیچ مقطعی از این تحریم ها و محاصره های سیاسی ، اقتصادی و نظامی ، تزلزلی به خود راه ندادند .

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه امروز کشور ما به لطف خدا یک مملکت مستقل و قدرتمند شده است گفت : ما امروز دنبال تعامل با همه کشور ها جز غاصبین و کسانیکه خوی استکباری دارند هستیم و در این عرصه ، عزت و شرف و استقلال خود را حفظ کرده و زبر بار ذلت نرفته و پیرو رهبر انقلاب بوده و هستیم .

وی خدمت به مردم و باور توانایی های مردم را لازمه پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد : ما باید چشم امیدمان به این مردم باشد و تدبیرمان این باشد که مسئولین امر را به کار و تلاش وادار کنیم و کسانی که نمی‌توانند در این عرصه تلاش کنند از ریل قطار خدمت رسانی بیرون کنیم.

وی بیان کرد : همه مسئولان و مردم باید در قیام و قعود خود تابع ولایت باشند و امروزه وقت قیام خدمت و جهاد و مبارزه با دشمن است و در چنین روزی قعود مردم ظلم به اسلام و انقلاب می‌باشد .

حجت الاسلام جعفر رحیمی در بخش دیگری از خطبه ها آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۶۱ را از الطاف الهی دانست و بیان کرد : فتح خرمشهر در دوران جنگ موجب شد که آمریکا و سایر قدرت های استعماری ، پس از شکست سنگین خود در این عملیات ، ناچار به تغییر محاسبات نظامی شدند و از موضع تهاجم و حمله به موضع دفاعی روی آوردند .

وی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر مهمترین نقطه تزلزل دشمن بود اضافه کرد : حماسه فتح خرمشهر آنقدر عطیم است که تا همیشه در حافظه تاریخ ملت ایران ماندگار است و درس آموزی میکند .

امام جمعه ساوه گفت : فتح خرمشهر را باید شروعی افتخار آمیز برای سلسله عملیاتهای الی بیت المقدس در جهان اسلام و مستضعفین بدانیم و با الگو قراردادن جان فشانی ها و فداکاری های دلیر مردان و شیرزنان آن دوران ، راه عزت و استقلال را در پیش بگیریم .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی