۵ ایستگاه آتش نشانی در ساوه فعال است | ساوه نار یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۴۲:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رضا یزدی صبح امروز در حاشیه برگزاری مانور اطفای حریق و امدادرسانی آتش‌نشانی ساوه با حضور دستگاههای مختلف عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در مجتمع تجاری رضا برگزار شد گفت : به مناسبت روز آتش نشانی و در راستای سنجش توانمندی نیروهای این سازمان , مانوری در مرکز تجاری رضا برگزار شد تا سطح آمادگی نیروها در مقابله با حوادث غیرمترقبه ارتقا پیدا کند.

وی افزود : با توجه به اینکه مناطق شهری همواره در خطر بحران های بزرگ و کوچک قرار دارند به همین دلیل نیروهای آتش نشانی باید همواره آمادگی مواجهه با حوادث را داشته باشند و توانمندی آنها برای این مواقع به کار گرفته شود .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه با بیان اینکه بر اساس استاندارد جهانی باید به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی وجود داشته باشد گفت : تا پیش از این در شهر ساوه ۴ ایستگاه آتش نشانی فعال بودند که با افتتاح ایستگاه بازار این عدد به ۵ افزایش یافت و با پایان یافتن ساخت ایستگاه در انتهای خیابان امیرکبیر , تعداد ایستگاه ها به نرم جهانی خواهد رسید .

یزدی نیروهای فعال اداری و عملیاتی این سازمان در ساوه را ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت : با جذب نیروهای تازه نفس در سالهای اخیر , توانمندی این سازمان افزایش پیدا کرده است و با افتتاح ایستگاه جدید و در صورت تایید مراجع ذیصلاح , نیروهای جدید به کار گرفته خواهند شد.

وی با اشاره به تجهیز این سازمان به تجهیزات جدید گفت : با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه دو دستگاه خودروی آتش نشانی فوماتیک , یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه خودروی آتش نشانی مجهز به نردبان ۵۶ متری خریداری شده و به امکانات این سازمان افزوده شده است.

به گفته یزدی در حال حاضر متوسط رسیدن نیروهای آتش نشانی ساوه در ماموریت های شهری به کمتر از ۵ دقیقه میرسد که با متوسط جهانی برابری دارد .

به گزارش ساوه نار گلباران مزار شهدای ساوه , برگزاری سمینار تخصصی مباحث ایمنی در ساختمان ها , افتتاح ایستگاه آتش نشانی بازار , رونمایی از دو دستگاه خودروی وانت کاپرا , پنج دستگاه موتورسیکلت آتش نشانی و دو دستگاه خودروی بازسازی شده فوماتیک , برگزاری مانور عملیاتی مردان آب و آتش , جشن خانوادگی آتش نشانی و ….. از برنامه های پیش بینی شده این سازمان برای ۷ مهر روز آتش نشانی میباشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی