شهدا هدایتگر نظام اسلامی هستند | ساوه نار یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳۰۲:۵۸:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، احمد وحیدی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه خیرساز آموزشی ۱۸ کلاسه در ساوه گفت : مدرسه محل انسان سازی است و خداوند با علم و عمل انسان را رشد میدهد و بیانگر آن است که مدرسه محل رشد انسان هاست‌.

وی افزود : مدرسه محل آموزشی واقعی علم است و در آن تربیت به درستی انجام میشود و ساخت چنین زیرساخت های باعث تربیت آینده سازان کشور خواهد شد تا برای این مملکت افتخار آفرین باشند.

وزیر کشور تصریح کرد : خداوند متعال در امور خیر را شایسته مسابقه و رقابت میداند و چه خیری بالاتر از آنکه برای کشور آینده سازی کنیم .

وی با قدردانی از گروه صنعتی شیشه کاوه در راستای ایجاد زیرساخت های آموزشی و بهداشتی گفت : این نیت خیر قطعا شایسته قدردانی است و خدای متعال این افتخار را نصیب خانواده عسگریان کرده است که بتوانند آینده کشور را بسازند .

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت : همه شهدا در کاروانی هستند که یکی پس از دیگری به این کاروان میپیوندند و آن را به حرکت درمی‌آورند .

احمد وحیدی تصریح کرد : این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است که شهدا هدایت گر کشور هستند و چرخ انقلاب را به پیش میبرند و این کاروان را حرکت میدهند .

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت : امیدواریم مردم با انتخابی شایسته و اصلح زمینه تداوم راه آیت الله رییسی را تداوم ببخشند .

گفتنی است در پایان این مراسم از خیر نیک اندیش حاج ابراهیم عسگریان تجلیل شد . این هفتاد و هفتمین پروژه آموزشی خیر ساز در شهرستان ساوه محسوب میشود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی