سردار سلیمانی مالک اشتر ولایت بود | ساوه نار جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۰۸:۰۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه گفت : سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر ولایت بود که مزد مجاهدت ، اخلاص و ایثار خود را گرفت.

وی امروز را روز عزا دانست و افزود : سردار سلیمانی مدت ها بود که برای آرام کردن آتش فتنه جنگ داخلی و اغتشاشات در عراق که بوسیله آمریکایی ها روشن شده بود ، به عراق رفت و آمد میکرد و به دعوت رسمی مقامات عراق با شخصیت ها ، احزاب و جریانات عراقی دیدار و رایزنی میکرد .

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد : آمریکایی ها با این قدام پلید و حمایت بزرگ از خط قرمز ما عبور کردند و به جبهه مقاومت اعلان جنگ کردند لذا هم آمریکایی ها و هم اسرائیل در پایگاه های خود از ترس انتقام اعلام آماده باش کامل کرده اند .

وی شهادت سردار سلیمانی را باعث پایان اشغالگری و سلطه آمریکا در منطقه دانست و افزود : اکنون شاهد هستیم که آمریکایی ها با ترس و لرز و رسوایی در حال ترک سفارتخانه های خود در عراق هستند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه خطاب به مسئولان گفت : از این به بعد اگر کسی دم از مذاکره با آمریکا را بزند به دهان او خواهیم کوبید

وی به پیامدهای این جنایت اشاره کرد و در ادامه گفت : به دشمنان خصوصا اسرائیل میگوییم که از این اقدام خوشحال نباشند چراکه شهادت این بزرگ مردان نابودی اسرائیل و فتح قدس را نزدیکتر خواهد کرد

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود : در هفته های گذشته ماهیت اشغالگری و سلطه طلبی آمریکا و خوی جنایتکارانه اش را در حمله به نیروهای حشدالشعبی شاهد بودیم . آنها کشور عراق را بدون اجازه اشغال کرده و بدون رضایت آنان اقدام به ایجاد پایگاه های نظامی کرده اند .

حسینی تصریح کرد : مردم عراق که اخیرا به این موضوع اعتراض کرده اند را در خاک خودشان با بمب و موشک هدف قرار می‌دهند و وقتی تنفر مردم عراق را می‌بینند ایران را عامل نا امنی و اغتشاشات در عراق معرفی میکنند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی