بسیج میدان جوشش آرمان ، اندیشه و باور است | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۱:۰۶:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پاسدار حجت اله دستجانی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه نهال بسیج اکنون به شجره طیبه تبدیل شده است گفت : بسیج اکنون الگویی برای زنان و مردان دنیا شده تا با محوریت قراردادن آن اهداف خود را رهگیری کنند.

وی افزود : بسیج بعنوان یک نهاد حاکمیتی , ذیل گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی برای خود تعریف کرده و در عرصه های مختلف پای کار فرامین رهبر انقلاب است که این یک افتخار بزرگ برای مجموعه بسیج تلقی میشود .

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه امروز دشمنان در همه عرصه ها رو به زوال هستند و تنها راه نفوذ را حوزه رسانه میدانند گفت : دشمن در تلاش است تا از این حوزه به اذهان و قلوب مردم تسلط پیدا کند لذا فصل مشترک مبارزه ما با دشمنان مردم هستند که نقش کلیدی در این بین ایفا میکنند.

دستجانی راه اصلی غلبه بر رویا پردازی دشمنان را حضور آگاهانه و مستمر مردم در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب دانست و گفت : فلسفه اساسی بسیج این حقیقت را یادآور میشود که دفاع از نظام و انقلاب جز با پای کار بودن مردم ممکن نیست .

وی از بسیج بعنوان میدان جوشش آرمان , اندیشه و باور یاد کرد و گفت : امامین انقلاب از بسیج بعنوان پشتوانه انقلاب نام برده اند لذا بسیجی همه فضائل الهی در مرتبه انسان است و باید یک بسیجی طوری باشد که از هر زاویه مشعل فضیلتش برافراشته باشد .

فرمانده سپاه ناحیه ساوه به نقش موثر بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت : بسیج در عرصه های مختلف خصوصا در ایام شیوع کرونا پای کار بوده و بعنوان مدرسه عشق کانونی برای تربیت و تعلیم شخصیت جوانان محسوب میشود تا از آنان الگویی برای جامعه ایجاد کند.

سرهنگ پاسدار حجت اله دستجانی با بیان اینکه چتر بسیج امروز چتر برآوردن نیازهای انقلاب اسلامی است گفت : ما باید بدنبال پاسخگویی به مسائل اساسی مردم باشیم و بر خلاف راهبردهای دشمن که بدنبال ایجاد سوال در ذهنیت مردم است , حل مسئله کنیم.

وی از بسیج بعنوان علمدار میدان حل مسائل مختلف نام برد و خاطرنشان کرد : روزی در حوزه روشنگری باید عمار باشیم و روزی در حوزه معیشت زمینه اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم لذا بسیج محدود به زمان و مکان و موضوع خاصی نیست .

وی تصریح کرد : نباید در کشوری که هفت درصد منابع دنیا را در دست دارد مشکلی معیشتی باشد لذا این مسائل قابل حل است و فرمول آن نیز توسط بسیج قابل اجرا خواهد بود .

فرمانده سپاه ساوه بسیج را کانون جوشش امید مبتنی بر واقعیت دانست و عنوان کرد : اگر در همه عرصه ها همت و اراده به خرج بدهیم قطعا نصرت الهی شامل حال ما خواهد شد چراکه یکی از راهبردهای دشمن نیز غفلت مردم از نصرت الهی و خطاهای محاسباتی است .

سرهنگ دستجانی ایمان و اراده را دو عنصر اساسی برای جلب نصرت الهی دانست و یادآور شد : مردم با همراهی نظام طی سالیان اخیر نشان داده اند همواره پای این نظام و انقلاب هستند و خود را برای نقش آفرینی در میدان های بزرگ که نیازمند اراده های فولادین است آماده کرده اند.

وی در ادامه از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در ساوه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت : اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم , اجرای طرح شهید سلیمانی برای واکسیناسیون , نواخته شدن زنگ مقاومت در یکی از مدارس , رزمایش کمک مومنانه , برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج ,ویزیت رایگان , مشاوره حقوقی و …. بخشی از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان خواهند بود .

دستجانی خاطرنشان کرد : گلباران مزار شهدای ساوه , دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان , تجلیل از بسیجیان نمونه , شب شعر بسیح , مانور امر به معروف و نهی از منکر و همچنین دیدار ویدئو کنفرانسی با رهبر معظم انقلاب سایر برنامه های هفته بسیج را تشکیل میدهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی