آئین تحلیف سه عضو علی البدل شورای شهر ساوه برگزار شد | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۲۳:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از نارستان ،با گذشت دو ماه از صدور قرار تعلیق برای سه عضو شورای اسلامی شهر ساوه در دوره پنجم، صبح امروز سه عضو علی البدل با قرائت سوگندنامه و برگزاری مراسم تحلیف به جمع اعضای شورای شهر پیوستند.
عبداله سالمی، کبری طاهری و سیدحسن خدامی سه عضو علی البدل شورای اسلامی شهر ساوه بودند که از امروز رسما به عضویت اصلی شورای شهر درآمدند.

معاون استاندار و فرماندار ساوه در این آئین گفت: براساس قانون پس از گذشت دو ماه از صدور قرار تعلیق برای سه عضو شورای شهر ساوه از سوی دستگاه قضایی باید نسبت به عضویت اعضای علی البدل در جمع اعضای شورای شهر اقدام شود.
وی تصریح کرد: صدور قرار تعلیق برای سه عضو شورای شهر ساوه در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفته و قرار صادره در ۱۹ اردیبهشت ماه به فرمانداری ساوه واصل شده است، از این رو پس از گذشت دو ماه از صدور قرار اعضای جدید پس از انجام مراسم تحلیف، معرفی و از ۲۳ تیرماه رسما کار خود را در شورای شهر آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر ساوه طبق قانون شامل ۹ عضو است، اظهار کرد: با به حد نصاب رسیدن اعضای شورای شهر و برخورداری از ظرفیت ۹ عضو زمینه تلاش بیشتر برای برآوردن مطالبات شهروندان فراهم خواهد شد.

فرماندار ساوه در خصوص انتخاب رئیس برای شورای شهر ساوه نیز گفت: با گذشت یکسال از فعالیت شورای اسلامی شهر طبق قانون داخلی شوراها باید انتخابات هیئت رئیسه انجام شود از این رو به دلیل اینکه زمان زیادی تا یکسال باقی نمانده است در این مدت شورای شهر توسط نائب رئیس اداره شده و حدود یک ماه دیگر انتخابات هیئت رئیسه برای انتخاب رئیس و روسای کمیسیون های شورای شهر برگزار خواهد شد.

بهاروند افزود: همچنین بر اساس قانون سه عضو تعلیق شده تا شش ماه می توانند در صورت گرفتن حکم برائت به شورا بازگردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی