مشهود بودن کم توجهی به ساوه در دولت های گذشته | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۳۳:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محسن فیاضی عصر یکشنبه در جلسه بررسی طرح الحاق ۲۷ هکتار به شهرک صنوف مزاحم شهرداری ضمن تبریک هفته دولت، گفت: امروز شاهد حضور استاندار محترم در شهرستان هستیم و امیدواریم سفر ایشان منشأ خیر و برکت باشد.

وی ادامه داد: در دولت های گذشته ما شاهد تضییع حق ساوه بوده ایم لذا امیدواریم با توجه این دولت به شهرستان، شاهد توزیع عادلانه اعتبارات و کاهش فاصله زیاد، بین اولین شهر استان (اراک) با ساوه به عنوان دومین شهر این استان باشیم.

وی در خصوص شهرک صنوف مزاحم نیز اظهار داشت: آماده سازی زیرساخت های این شهرک هم اینک توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با ۵۵ و یک درصد سهم شهرداری و ۴۴ و ۹ درصد سهم سرمایه گذار در حال انجام است و حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فیاضی تصریح کرد: مساحت شهرک صنوف مزاحم هم اینک ۵۰ هکتار است که در صورت افزوده شدن ۲۷ هکتار فضای پیرامون این شهرک با کاهش هزینه ها ، درآمد بیشتری نصیب شهرداری و شهر ساوه خواهد شد.

وی افزود: هم اینک در شهرک ۵۰ هکتاری امکان احداث حدود ۱۵۰۰ واحد وجود دارد و این در حالی است که با افزایش این ۲۷ هکتار این تعداد به ۲۴۰۰ واحد افزایش خواهد یافت.

شهردار ساوه نیز در این جلسه بیان داشت: به دلیل موانعی مانند شبکه برق، پست گاز، مسیل ، و اجرای شارع ۳۰ متری نیازمند اصلاح کاربری و افزوده شدن ۲۷ هکتار فضای پیرامون به این شهرک هستیم.

امیررضا یوسفیان با بیان اینکه اجرای اساسی این پروژه خدمتی بزرگ به شهر ساوه است، یادآور شد: این شهرک به عنوان بانک املاک شهرداری منفعت زیادی برای شهر دارد زیرا ارزش افزوده خوبی برای شهرداری همراه خواهد داشت لذا از اعضای محترم شورا استدعا دارم تا حمایت و همکاری تلاش کنند تا انجام این مهم به تعویق نیفتد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز در این جلسه گفت: هم اینک وضعیت اجاره مغازه و املاک تجاری در این شهر بسیار افزایش یافته بطوری که جوانان متقاضی امکان شروع یک کسب کار را ندارند.

مرتضی سعیدی نیک افزود: بهره برداری از شهرک صنوف مزاحم یکی از نیازهای حیاتی شهر ساوه است چون علاوه بر ساماندهی وضعیت ترافیکی شهر موجب رونق اقتصادی و کسب و کار در شهر خواهد شد. گفتنی است که در صورت الحاق این ۲۷ هکتار به شهرک صنوف مزاحم شهرداری مساحت این شهرک به ۷۷ هکتار افزایش خواهد یافت.

خبر از : نیلوفر گودرزی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی